Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مجلس شورای اسلامی گفت : ما در دهه پنجم انقلاب علاوه بر بسیاری از کارهای مورد نیاز که انجام گرفته باید آن مسائل و اهداف بلندی را که برای انقلاب ترسیم شده را بهتر انجام دهیم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان در بیانات خود نکات ارزشمندی را به جوانان ، مسئولین و جهانیان اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان معتقدند گام دوم انقلاب برداشته شده است و ما در دهه پنجم انقلاب علاوه بر بسیاری از کارهای مورد نیاز که انجام گرفته باید آن مسائل و اهداف بلندی را که برای انقلاب ترسیم شده را بهتر انجام دهیم .

 
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما در طول 40 سال انقلاب دستاوردهای خوبی در زمینه های نظامی ، هسته ای ،موشکی ، نانو ،تولید علم و توسعه علمی کشور ، دارو و داروسازی داشته ایم و در برخی موارد جزوء 10 کشور اول دنیا هستیم .

 
انارکی محمدی با بیان این که خیلی از این دستاوردها را برخی از کشورها ندارند ؛ افزود : ایران به دلیل عدم وابستگی در این 40 سال دستاوردهای زیادی به دست آورده است و مطمئنا در گام دوم انقلاب با سرعت بیشتر ، درایت ، تجربه گذشته و استفاده از جوانان می توانیم انقلاب مان را موفق تر از هرروز پیش بریم .

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس به یادماندنی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگرصهیونیستی متجاوز و حامیانش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن پیام تبریک کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری به مناسبت عملیات موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین مُبیرالظالمین و مُدرک الهاربین
"وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ"

خداوند را شاکریم که فرزندان شجاع و غیور ملت اسلامی ایران، با اجرای یک عملیات ترکیبی بسیار پیچیده و موفق علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی که با رمز "یا رسول الله" پرمعنی «وعده صادق» انجام شد، موفق شدند انتقام خون همرزمان شهیدشان را ستانده و پوزه این دشمن دیرین امت اسلامی را بر خاک بمالند. بی‌تردید عملیات «الوعد الصادق» نیروهای جان برکف هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت به‌عنوان عملیاتی بی‌نظیر و منحصر بفرد ثبت خواهد شد، زیرا برای اولین بار بود که عملیاتی بسیار گسترده و پرحجم؛ از طریق شلیک‌های زمانبندی شده‌ی صدها فروند پهباد و موشک از مناطق مختلف و دور از هم، و هدایت و راهبری آن‌ها در یک مسیر حدود 1800 کیلومتری از فراز کشورهای متعدد، و گذر دادن آن‌ها از رهگیری سیستم‌های پدافندی پیشرفته و چند لایه‌ی رژیم اشغالگر قدس و حامیان او، و نهایتا انهدام موفقیت‌آمیز اهداف نظامی از پیش تعیین شده با دقت بسیار بالا، در برابر انظار مردمان جهان اجرایی شد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری ضمن تقدیر و تشکر فراوان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی پیروز که با قدرت و شجاعت و با عملیات پیروزمندانه درس به یادماندنی را به رژیم اشغالگر و حامیانش و دشمن متجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه دادند، این پیروزی غرورآفرین را نخست به ولی‌عصر «عجّ» و سپس فرماندهی معظم و شجاع کل قوای جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «حفظه‌الله» و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ملت شهیدپرور ایران و ملت‌های اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال دوام این‌گونه پیروزی‌ها تا رهایی قدس شریف را مسئلت داریم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • نماینده مجلس : بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید/ ۲ پایگاه هوایی صهیونیست ها ضربات اساسی خورد
  • درس به یادماندنی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگرصهیونیستی متجاوز و حامیانش
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • سلیمی: سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده شد
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود/ در صورتی که رژیم صهیونیستی با متحدانش غلط دیگری انجام دهد، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود