Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛طاهره شهرکی با اشاره به استقبال بالای  بازدیدکنندگان از غرفه سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه، عرضه توانمندی های گردشگری و صنایع دستی جزیره و معرفی جاذبه های قشم بود.

وی افزود: کارشناسان صنایع دستی، گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی قشم به همراه نمایندگان جامعه هتلداران و راهنمایان گردشگری جزیره نیز با حضور در این غرفه ظرفیت های منطقه آزاد قشم را برای بازدیدکنندگان برشمردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید استانداران و مدیران عامل مناطق آزاد کشور از این غرفه خبر داد و گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری است و حضور منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه تخصصی، فرصتی ارزنده برای ارایه پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و جذب مخاطبان علاقمند به این صنعت می باشد.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران در 12 سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر 45 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و سه هزار مترمربع فضای باز برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی و گردشگری صنعت قشم گردشگری نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دومین نشست هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای به صورت ارتباط تصویری برگزار و شرایط برگزاری این نمایشگاه به معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.

محمد علی شاه‌حسینی، برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو را فرصت استثنایی برای معرفی ظرفیت ها، فراهم شدن زمینه رایزنی، بازاریابی و تقویت و توسعه مراودات و معرفی زنجیره ارزش استان دانست و برنامه ریزی برای حضور قوی استان در این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد.

شاه‌حسینی اظهار داشت: با برنامه ریزی و حضور فعال در این نمایشگاه، توانمندی تمام واحد‌های تجاری و تولیدی در حوزه های، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در قالب واحد‌های نوآور و خلاق، جهاد کشاورزی و... این استان را می‌توان به نمایش گذاشت.

گفتنی است در این نشست با حضور معاون اقتصادی استاندار و سایر مسئولان، پیرامون موضوعات و برنامه ریزی در راستای حضور موثر استان با پیگیری‌ها و همراهی بخش خصوصی و سایر بخش‌های مرتبط در نمایشگاه اکسپو تهران از مهم‌ترین رویداد‌های بین المللی و تجاری کشور بحث و تبادل نظر شد.

شایان به ذکر است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از روز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت
  • مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد 
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس
  • نمایشگاه مشترک قطر و هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشگاه خودشناسی است/ دیپلماسی میان ایران و تاجیکستان مبتنی بر عشق است