Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "قاسم عسکری نسب" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت رکوردهای جدید و بی سابقه در بخش حمل و نقل دریایی، ارتقاء ایمنی ترددها و کاهش چشمگیر سوانح دریایی در کنار اتفاقات خوشایند دیگری همچون کاهش زمان انتظار مسافران و خودروها در مبادی ورودی و خروجی از جمله موفقیت های قابل توجه کارنامه بنادر غرب هرمزگان در تعطیلات دهه مبارک فجر سال 97 بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی دوره زمانی 17 تا 22 بهمن ماه سال جاری، جابجایی بالغ بر 30 هزار و 609  نفر مسافر و 7 هزار و 160 دستگاه خودرو و 3 هزار و 500 نفر گردشگر از طریق بنادر چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش و بالعکس به انجام رسید و طی این مدت، 295 سفر دریایی و تردد شناورها نیز در این مسیرها ثبت شد.

عسکری نسب ساماندهی اسکله ها، افزایش ناوگان مسافری، برگزاری آموزش های دریایی و بازآموزی برای خدمه شناورها، بازرسی ایمنی شناورها، اجرای مانورهای جستجو و نجات محلی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سفرهای دهه مبارک فجر برشمرد و گفت: حضور فعال و شبانه روزی کارکنان بنادر مسافری، نظارت مستقیم مدیریت و معاونین بر خدمات رسانی شناورها و تشکیل کمیته مدیریت بحران با توجه به شرایط بارندگی و طوفان دریایی از دیگر اقدامات انجام شده در همین راستا بوده است.

مدیر بنادر و دریانوردی لنگه از علاقه مندان به سفرهای دریایی خواست در تعطیلات پایان سال از بنادر مجاز، شناور مجاز و در زمان مجاز تردد، مسافرت ایمن دریایی را تجربه کنند و اظهار داشت: هموطنان  می توانند پیش از حضور در این بنادر، با ارسال حرف انگلیسی w به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۷۳۰۰۰ از شرایط جوی دریایی منطقه غرب هرمزگان آگاه شوند.

وی اضافه کرد: سامانه ۱۵۵۰ نیز جهت اعلام شرایط اضطراری به مرکز امداد و نجات دریایی استان هرمزگان یاری رسان هموطنان خواهد بود.

شایان ذکر است، بنادر غرب هرمزگان با دارا بودن پتانسیل های گردشگری و اقتصادی سهم مهمی در ارتقای وضعیت اقتصادی منطقه داشته و موقعیت جغرافیایی و ترابری دریایی و داشتن حداقل فاصله دریایی با کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله ویژگی های خاص این بنادر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات خدمات رسانی خودرو دهه فجر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، باتوجه به شرایط نامناسب جوی، بنادر شهید حقانی، ذاکری قشم و هرمز فعالیت نخواهند داشت.

مسافران برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از مسیر بندر پهل بندرخمیر به بندرلافت قشم استفاده کنند.

درپی پیش‌بینی‌های هواشناسی، هشدار سطح قرمز در استان صادر شده است و وزش بادهای نسبتاً شدید و شدید و مواج شدن دریا محتمل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • راهنمایی بیش از ۷۰۰۰ گردشگر نوروزی از طریق سامانه ۱۳۷
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • تعطیلی بنادر مسافربری هرمزگان
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی
  • افزایش ۴ درصدی سفر‌های عید فطر امسال
  • اسکله‌ های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی
  • خودرو ۸۰ میلیاردی قاچاق به مقصد نرسید  
  • ورود بیش از یک میلیون مسافر از ‌پایانه‌های مسافربری به مشهد در تعطیلات نوروز
  • بیش از ۱۸۲ هزار خودرو از بندرلنگه به آسیای میانه ترانزیت شد