Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس سهم صندوق توسعه ملی از درآمد‌های نفتی را ۲۰ درصد تعیین کرده و دولت را بابت مابه تفاوت ۱۴ درصدی سهم صندوق بدهکار اعلام کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۸ سهم صندوق توسعه ملی از درآمد‌های نفتی تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس در بند الف. تبصره «۱» لایحه بودجه مقرر شد، سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت (نفت خام، میعانات گازی و خالص صادرات گاز) بیست‌درصد (۲۰%) تعیین شود.

همچنین مقرر شد مابه‌التفاوت سهم بیست درصد (۲۰%) تعیین شده تا سهم قانونی سی وچهاردرصد (۳۴%) صندوق توسعه ملی به عنوان بدهی دولت به این صندوق تلقی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 98 نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : مجتمع خدماتی رفاهی در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حمیل به ایلام احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیر‌های اصلی زوار کربلای معلی به سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای ۲ سکوی بنزین، ۲ سکوی نفت گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه، مخازن بنزین و نفت‌گاز جایگاه این مجتمع خدمات رفاهی هر کدام ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است. با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به ۱۶۵ باب جایگاه رسید.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ جایگاه سیار در مرز‌های استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد ۶ باب جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ‌صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

بهرامی خاطرنشان کرد: منطقه کرمانشاه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهر‌های مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به عهده دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • راه‌های کاهش پوسیدگی دندان