Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@13:45:32 GMT

ذوب‌آهن در آسیا شناخته‌شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۸۱۶

به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا عباسی با بیان اینکه بازی الغرافه شرایط خاص خودش را دارد اظهار کرد: الغرافه تیم قدرتمندی است و چهار بازیکن خارجی باکیفیت در اختیار دارد؛ هر دو تیم بازی دشواری پیش‌رو دارند که برای رویارویی با این تیم عازم قطر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه مهدی طارمی در چند سال اخیر بازیکن شناخته شده‌ای در سطح آسیا است افزود: الغرافه به غیر از طارمی بازیکنان خوب دیگری هم در اختیار دارد؛ ذوب‌آهن از نظر تیمی شرایط خوبی دارد و خط دفاعی تیم در چند بازی اخیر خوب کارکرده است که امیدوارم در این دیدار سخت و دشوار، ذوب‌آهن بتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه در نیم‌فصل نخست بیشتر در ترکیب ثابت ذوب‌آهن حضور داشته است خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نیم‌فصل نخست، در بیشتر بازی‌ها به صورت بازیکن ثابت حضور داشتم اما شرایط تغییر کرده است و صلاحدید کادر فنی این‌گونه است که فعلا بازی نکنم.

عباسی با بیان اینکه مصدومیت خفیفی داشتم که سه هفته من را از تمرینات عقب انداخته بود ادامه داد: خوشبختانه حدود دو هفته است به تمرینات تیم بازگشته‌ام و از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بدی ندارم که در صورت صلاحدید کادر فنی می‌توانم به میدان بروم.

وی بزرگترین هدفش را بازی در تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد و گفت: پس از بازی در تیم ملی دوست دارم در کشورهای دیگر لژیونر شوم و پس از کسب تجربه به فوتبال کشورم کمک کنم؛ امیدوارم با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ام هرچه زودتر به این خواسته مهم دست‌ یابم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن اوایل فصل مسابقات لیگ برتر را خوب شروع نکرد و در نیم‌فصل دوم، بازی به بازی بهتر می‌شویم تا نتایج نیم فصل نخست را جبران کنیم چرا که جایگاه واقعی ذوب‌آهن چهاردهم جدول نیست.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه تأثیر زیادی در عملکرد تیم دارد و آن‌ها یار دوازدهم تیم هستند و از هواداران می‌خواهم در نیم فصل دوم به ورزشگاه بیایند و از نزدیک به تیم کمک کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی قطر مرحله گروهی لیگ قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ذوب آهن مسابقات لیگ برتر نیم فصل جدول نیم فصل دوم جدول ذوب آهن فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نیم فصل دوم پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0