Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بودجه سال ۹۷ پیش بینی درآمد ۹۵۰ میلیارد تومانی از فضای پارک حاشیه‌ای شده بود، ولی متاسفانه شهرداری اقدامی در این زمینه انجام نداده و درآمد از این محل قریب به صفر ریال بوده است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان مرتضی الویری در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به عدم تحقق درآمد از محل فضای پارک حاشیه‌ای اظهار کرد: مطابق با تبصره ۹ بودجه سال ۹۷ شهرداری مکلف بوده است با عنایت به مصوبه الزام شهرداری به ارایه برنامه عملیاتی ساماندهی فضا‌های پارک حاشیه‌ای تا سقف ۹۵۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کند و درآمد حاصله را صرف نوسازی حمل و نقل عمومی و ایجاد زیرساخت‌ها هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است شهرداری اقدامات لازم برای این امر را فراهم نکرده است و درآمد حاصله از این محل قریب به صفر ریال بوده است؛ لذا به شهردار تهران در این زمینه تذکرات لازم داده می‌شود.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرتضی الویری شهردار تهران کمیسیون برنامه و بودجه فضای پارک حاشیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی