Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:03:51 GMT

آخرین آمار تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ٥

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۸۶۷

آخرین آمار تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ٥

معاون وزیر نفت آخرین آمار تولید بنزین و گازوئیل نفت گاز را اعلام کرد و گفت: ظرفیت تولید بنزین یورو ٤ و یورو ٥ به ٧٦ میلیون بشکه در روز رسیده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا صادق‌آبادی در نشست خبری که امروز در پالایشگاه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط رئیس جمهوری در روز آینده، اظهار کرد: این افتتاح پروژه، با بهبود کیفیت بنزین و نفت گاز پالایشگاه بندرعباس و هم‌چنین افزایش تولید چهار میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه همزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش تولید چهار میلیون بشکه‌ای در پالایشگاه بندرعباس باید گفت در حال حاضر روزانه ١٢میلیون لیتر بنزین یورو ٥ در این پالایشگاه تولید می‌شود.

ظرفیت تولید نفت گاز یورو به ٤٤ میلیون لیتر رسید

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که بیش از دو ماه است که نفت گاز یورو ۴ در پالایشگاه بندرعباس تولید می‌شود، افزود: نفت گاز تولیدی در این پالایشگاه در استان‌های هرمزگان، بوشهر، چابهار، کرمان، شیراز و سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود. همچنین سعی کردیم در بنادر اصلی که شامل بوشهر، بندرعباس و چابهار است، نفت گاز یورو توزیع کنیم.

صادق آبادی از رسیدن ظرفیت تولید نفت گاز یورو ۴ به ٤٤ میلیون لیتر در روز خبر داد و اظهار کرد: حدود ١٥ میلیون لیتر در پالایشگاه بندرعباس و سه میلیون لیتر از این میزان در پالایشگاه تبریز تولید می‌شود.

جزئیات تولید بنزین یورو ٤ در کشور

وی در ادامه با بیان این‌که ظرفیت تولید بنزین یورو ۴ در سال ۱۳۹۱، صفر بود، گفت: این میزان در اواسط سال ۱۳۹۲ به ١٧میلیون لیتر در روز رسید که در پالایشگاه شازند اراک تولید می‌شد. این میزان در اوایل سال ۱۳۹۶ به ٢٨میلیون لیتر رسید که به این میزان سه میلیون لیتر بنزین تولیدی در پالایشگاه تبریز و ١٢میلیون لیتر پالایشگاه بندرعباس اضافه شد و ظرفیت تولید به ٤٣ میلیون لیتر رسید که به این میزان هم تولید ٣٣میلیون لیتری پالایشگاه ستاره خلیج فارس اضافه می‌شود و میزان تولید بنزین یورو ۴ و ۵ در کشور به ٧٦میلیون لیتر رسید.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنزين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در این مجموعه طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدمهدی هاشمی در سومین دوره آموزشی خبرنگاران صنعت گاز کشور و در جمع خبرنگاران گفت: جهاد تبیین در شرکت ملی گاز ایران که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، جز با همراهی خبرنگاران امکان پذیر نخواهد بود؛  از این روست که باید در مسیر تبیین این تلاش‌ها، همه همت خود را به کار گیرید.

وی افزود: اکنون، اتفاق‌ها و تحولات بزرگی در سطح‌های مختلف شرکت ملی گاز ایران را شاهد هستیم که جامعه هدف، تنها با کمک خبرنگاران از این تحولات آگاه می‌شود.

مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم ادامه داد: آنطور که معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید داشته، ما همواره خود را متعهد به روشنگری در جامعه و افکار عمومی می‌دانیم و بی‌شک خبرنگاران برای رسیدن به این هدف، رسالت بزرگی بر عهده دارند.

هاشمی بیان کرد: توجه روابط عمومی ستاد و اداره آموزش به ارتقای دانش تخصصی خبرنگاران نشان‌دهنده اهتمام ویژه برای فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران است.

وی در پایان با بیان اینکه پارسال، بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم تولید شده است، تصریح کرد: اوج هنرمندی شرکت‌های پالایشی در زمستان، تولید پایدار و در تابستان، انجام تعمیرات اساسی است، زیرا ما تولید را در طول سال تعریف و هدفگذاری کرده‌ایم.

تبیین اقدام‌های سازمانی، مهمترین هدف خبرنگاران در حوزه روابط عمومی

بهرام حیدری، مدیر توسعه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی و تأکید بر انتشار صحیح آمار و اطلاعات، از جامعه آماری ۱۷ هزار نفری این مجتمع خبر داد.

وی گفت: شما به عنوان طلایه داران عرصه خبر، باید اصول و اخلاق حرفه‌ای و ارزش‌های اسلامی را همیشه مدنظر قرار داده و روحیه امید و مثبت‌گرایی را در جامعه مخاطب خود، انتشار دهید.

مدیر توسعه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تبیین اقدام‌های سازمانی را مهمترین هدف خبرنگاران در حوزه روابط عمومی‌ها دانست و اظهار کرد: رعایت امانت داری جهت اقناع افکار عمومی امری لازم و ضروری است؛ ضمن آن که انتشار اخبار امید آفرین  نیز در این اقناع، بی تأثیر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۱۴۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان