Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@00:28:53 GMT

لحظه وحشتناک فرود اضطراری هواپیما در باند+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۸۷۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: فرود اضطراری هواپیما درکالیفرنیا موجب مصدوم شدن 5 نفر شد.

حجم ویدیو: 864.53K | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

به گزارش گروه ترجمه رکنا،در پی وقوع طوفان، بارش برف و وزش شدید باد در ایالت کالیفرنیای آمریکا، روز چهارشنبه ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی یک هواپیمای مسافربری مجبور به فرود اضطراری در ایالت نوادا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هواپیما متعلق به شرکت هوایی «دلتا ایرلاینز» (Delta Air Lines) روز چهارشنبه 24 بهمن از ایالت کالیفرنیا به مقصد سیاتل به پرواز درآمده بود که به سبب شرایط نامساعد جوی مجبور به فرود اضطراری در شهر رینودر شمال ایالت نوادا شد.

این هواپیمای مسافربری 175 سرنشین داشت که به سبب فرود اضطراری ناگهانی پنج تن از سرنشینان آن مصدوم شدند.

یکی از سرنشین های هواپیما در توئیتر نوشت که اوضاع به اندازه ای خطرناک و وحشتناک بود که هواپیما دو مرتبه با سر (دماغ) به سمت زمین شیرجه رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث هواپیما فرود اضطراری کالیفرنیا فیلم مصدوم عکس حادثه پسر جوان قتل هواپیمای فوق سبک دستگیری پلیس تهران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت علوم و فناوری هوافضای چین(CASC) که پیمانکار فضایی اصلی این کشور به حساب می آید، تست های کلیدی موتور یک موشک چند بارمصرف را تکمیل کرده است.

این موتور چند بار مصرف ۱۳۰ تنی که با سوخت اکسیژن مایع کروسین(نفت سفید) کار می کند در موشک های چندبار مصرف CASC مانند لانگ مارچ ۱۰ استفاده می شود. مهندسان CASC دو تست احتراق زمینی را در ۱۳ آوریل(شنبه هفته جاری) انجام داده اند.

طبق گزارش ها CASC تاکنون ۱۵ تست مکرر و ۳۰ فرایند آغاز احتراق روی موتور موشک جدید اجرا کرده و به این ترتیب کل مدت زمان آمایش های آن از ۳۹۰۰ ثانیه فراتر می رود.

براساس بیانیه منتشر شده ۱۵ تست مکرر موتور موشک رکورد پیشین آزمایش موتور اصلی موشکی با سوخت مایع در چین را شکسته است. تیم تحقیقاتی که تست های اخیر را انجام داده اند، مدعی هستند این موتور چندبار مصرف ۱۳۰ تنی با سوخت اکسیژن مایع کروسین بسیار قابل اعتماد است و قابلیت انبساط قدرتمندی دارد. آنها برای اینکه موتور برای چندبارمصر کارآمد باشد، آنها تصمیم دارند در احتراق های متعدد و همچنین تنظیم پیشرانس و دیگر فناوری ها ماهر شوند.

همچنین محققان مدعی هستند فناوری های نگهداری و ارزیابی موشک را ساده تر کرده اند تاطول عمر موتور پس از چندبار مصرف را افزایش دهد.

یکی از افراد آگاه به این پروژه می گوید: موشک های چند بار مصرف در مقایسه با نمونه های سنتی دارای ۴ دسته فناوری کلیدی هستند. نخست آنکه باید فرود دقیق موتور تضمین شود، در درجه دوم باید فرود با ثبات و بازیافت طی فرایند فرود انجام شود. علاوه بر آنها باید بقای موشک جهت الزامات استفاده دوباره تضمین شود. درآخر نیز باید موتور سریع تعمیر شود.

کد خبر 6079470 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)