Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدالت بهرامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای امسال ۵۳۶ قرارداد حقوقی توسط واحد حقوقی کمیته امداد استان مرکزی بررسی و تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۸۵۰ مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ارائه شده، افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۷۶۸ مورد دادخواست، شکوائیه ، لایحه و اظهارنامه توسط واحد حقوقی کمیته امداد استان برای مددجویان تحت حمایت تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی برگزاری دوره های آموزشی حقوقی را در افزایش سطح آگاهی مددجویان مؤثر دانست و عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۲۵۰ مددجو از آموزش‌های حقوقی به صورت رایگان بهره مند شدند.

بهرامی با بیان اینکه تمامی خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان این نهاد به صورت رایگان انجام می گیرد، اضافه کرد: بیش از ۳۶۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی همکاری دارند و براساس تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضاییه، مددجویان با مشکل دعاوی قضایی و مشکلات حقوقی به کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی و از خدمات حقوقی بهره‌مند می شوند.

کد خبر 4544396

منبع: مهر

کلیدواژه: عدالت بهرامی کمیته امداد استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز