Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:42:27 GMT

طرح سرویس رایگان کولرهای آبی در تبریز اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۹۲۳

طرح سرویس رایگان کولرهای آبی در تبریز اجرا می شود

عادل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح چگونگی اجرای این طرح گفت: شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور کاهش تلفات مصرف انرژی در کولرهای آبی و کاهش هزینه های برق مشترکین کولرهای آبی با عمر بالای ۵ سال را به صورت رایگان تعمیر و سرویس می کند.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام در این طرح افزود: این شرکت از شهروندان دارای این نوع کولرها خواست، تا ۱۵ اسفند مشخصات کورهای آبی خو را در فرم مربوطه در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

toztab.ir تکمیل کنند.

کاظمی بر ضرورت سرویس دوره ای تاسیسات سرمایشی تاکید و خاطرنشان کرد: کارکرد صحیح و طول عمر مفید تاسیسات سرمایشی ساختمان، ارتباط مستقیمی با سرویس های دوره ای منظم این لوازم دارد، در این راستا سرویس دوره ای کولرهای آبی قبل از فرا رسیدن فصل گرما بسیار ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تاکید کرد: عدم سرویس ونگهداری کولرهای آبی باعث افزایش تلفات مکانیکی و الکتریکی در این سامانه ها خواهد شد.

وی عنوان کرد: با سرویس مناسب این تجهیزات از مجموع تلفات جلوگیری شده و مصرف برق آنها نیز کاهش خواهد یافت، به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مشتریانی که دارای کولر آبی با عمر بالای ۵ سال می باشند، آماده همکاری است.

کاظمی همچنین ابراز داشت: به ازای سرویس هر کولر آبی مقدار ۵۰ وات کاهش کاهش دیماند در نظر گرفته خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه در این طرح کولرهای با عمر بالا در اولویت سرویس قرار دارند، تصریح کرد: در این برنامه دستمزد سرویس برعهده شرکت و اقلام مصرفی مورد نیاز با قیمت های پایین تر از بازار توسط مالکین پرداخت خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه تهیه اقلام مصرفی توسط مالک انجام می پذیرد، گفت: در صورت درخواست مالک جهت نصب سایبان پس ازتهیه، نصب آن توسط پیمانکار به صورت رایگان انجام می شود.

کد خبر 4544313

منبع: مهر

کلیدواژه: برق مصرف برق کولر آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرزاد تیغ‌پناهی اظهار کرد: سرویس پیامکی راهنمای دو طرفه شرکت گاز استان با سرشماره ۳۰۰۰۱۹۴۰۴ با هدف راهنمایی مشترکین و تسهیل در فرایند خدمات‌رسانی به ارباب رجوع راه‌اندازی شد.

وی گفت: در این سرویس، متقاضی دریافت خدمت از شرکت گاز آذربایجان‌غربی، با ارسال کلمه "راهنما" به سرشماره مذکور، لیست راهنمایی را دریافت و سپس مراحل را براساس نیاز خود، طی می‌کند.

سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در قالب این سرویس، سه خدمت پرمتقاضی برای متقاضیان راهنمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این خدمات شامل ثبت رقم کنتور و آخرین صورتحساب صادره، اشتراک‌پذیری و تغییرنام اشتراک است.

تیغ‌پناهی تاکید کرد: قابلیت‌های این سرویس پیامکی قابل افزایش است و در صورت نیاز نشبت به توسعه آن اقدام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • برق مستقل صنعتی تبریز، نیازمند ۳۰۰ میلیارد ریال
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت یخ و حذف وان حمام
  • کاهش مصرف آب در شهر فرانسوی با ممنوعیت استفاده از یخ و وان حمام
  • توزیع ۳ هزار کلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت
  • توزیع ۳ هزارکلاه ایمنی رایگان به راکبین موتورسیکلت