Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:50:19 GMT

نشست هم اندیشی پیرامون احیای برج آزادی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۹۳۸

نشست هم اندیشی پیرامون احیای برج آزادی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه مشترک مدیران شهری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مفاخریان شهردار منطقه ۹، حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار شد؛ بر احیای برج آزادی به عنوان نماد شهر تهران و سرمایه اجتماعی پایتخت تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه سید علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ ضمن بیان فرصت‌ها و محدودیت‌های مرتبط با مجموعه میدان و برج آزادی گفت: مدیریت شهری همه تلاش خود را برای احیای میدان و برج آزادی به خدمت گرفته است و از آنجا که این محدوده جغرافیایی در مرز مشترک مناطق ۲و ۹ است؛ لذا می‌بایست تمامی جوانب از جمله محدودیت‌های ترافیکی این مرکز مواصلاتی غرب پایتخت لحاظ شود و مرمت‌های عمرانی به گونه‌ای انجام شود که به بافت تاریخی آن صدمه‌ای وارد نشود.

در ادامه ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران برج آزادی را به عنوان یکی از سرمایه‌های فرهنگی و هنری شهر تهران معرفی کرد و افزود: میدان و برج آزادی به عنوان یکی از خاستگاه‌های گردشگری پایتخت است که هر یک از شهروندان با این مجموعه خاطره دارند و یکی از سرمایه‌های اجتماعی پایتخت محسوب می‌شود و هرساله در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام الله دهه فجر و نوروز میزبان حضور اقشار مختلف مردم به منظور تجدید خاطره و گذران اوقات فراغت می‌باشد که می‌بایست محدودیت‌های کالبدی را مرتفع کرده و فرصت‌های این مجموعه تقویت شود تا بهره مندی شهروندان به حداکثر میزان خود برسد.

همچنین حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه برج آزادی نشانه شهر تهران است گفت: این مجموعه سرمایه‌ای جهت پایتخت است و می‌بایست از منظر مَدَنیت پروری به آن نگاه شود.

وی گفت: می‌بایست با هم افزایی دستگاه‌های مرتبط اقدامات و فعالیت‌ها در مجموعه میدان و برج آزادی به گونه‌ای برنامه ریزی شود که رفاه شهروندی و فرهنگ در اولویت باشد تا شهروندان نسبت به بهره مندی از این مجموعه ترغیب شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای قابل قبول در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6080491

دیگر خبرها

  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت