Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:46:03 GMT

باورنکردنی؛ 25 پنالتی مسی گل نشده! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۵۹۴۸

باورنکردنی؛ 25 پنالتی مسی گل نشده! (عکس)

لیونل مسی امشب با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، نقش اصلی را در پیروزی بارسا برابر وایادولید داشت؛ هرچند که یک پنالتی دیگر خود را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، دقیقه 83 بازی بود که با خطای مدافع وایادولید روی کوتینیو، بارسا صاحب دومین پنالتی خود در بازی شد. مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه او را جوردی ماسیپ به زیبایی مهار کرد و در برگشت نیز ضربه سر او را بی اثر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوازدهمین پنالتی مسی در لالیگا بود که از دست می رفت. از 62 پنالتی ای که مسی در لالیگا زده، 12 تای آنها به گل تبدیل نشده اند؛ به عبارتی از هر 5 پنالتی مسی در لالیگا یکی از دست رفته است.

 

از 86 پنالتی مسی برای بارسا در همه رقابت ها نیز 20 پنالتی او راهی به دروازه پیدا نکرده اند. با احتساب بازی های ملی، تعداد پنالتی های از دست رفته مسی به 25 می رسد: 107 پنالتی؛ 82 ضربه تبدیل به گل و 25 ضربه از دست رفته.

پیش از بازی امشب، مسی در جام جهانی برابر ایسلند بود که پنالتی خود را از دست داده بود. اولین پنالتی ای که مسی از دست داد نیز به سال 2008 و بازی رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر ویارئال برمی گردد.

 

 

پنالتی روی کوتینیو

 

 

 

پنالتی از دست رفته مسی

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز به زمین مایورکا رفته بود و در نهایت توانست با یک گل برنده شود. جود بلینگام در این بازی فیکس بود و یک ضربه او نیز تیر خورد. ستاره انگلیسی در نیمه دوم از زمین خارج شد.

پیش از شروع بازی و زمانی که بازیکنان رئال برای گرم کردن وارد زمین شده بودند، جود بلینگام صحنه ای را دید که باورش نمی شد. دنیل کاستیا، قهرمان دو و میدانی اسپانیا، از هواداران مایورکاست و او نیز در ورزشگاه حضور داشت. 

کاستیا به خاطر شباهت زیادش به جود بلینگام نیز معروف است و بازی دیروز بهانه خوبی برای ملاقاتش با ستاره انگلیسی بود. او به نیمکت رئال نزدیک شد و بلینگام با دیدن او خنده اش گرفت. این دو به گرمی باهم دست دادند و جالب اینکه کاستیا از جود خواست در بازی برابر تیم محبوبش گل نزند.

دیگر خبرها

  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی+ فیلم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • داور برای ملوان پنالتی نگرفت و گل پرسپولیس آفساید بود!