Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@15:03:16 GMT

آغاز همایش انگیزشی حفظ قرآن ویژه زندانیان استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۰۱۰

آغاز همایش انگیزشی حفظ قرآن ویژه زندانیان استان یزد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌و‌گو با واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همایش انگیزشی حفظ قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام سیدعباس مهندسی، مسئول تربیت مربی ستاد حفظ و قرائت قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه زندانیان استان یزد در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش به صورت یک‌روزه و با هدف ترغیب و انگیزه‌‌بخشی حفظ قرآن کریم به زندانیان برپا شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان این که تعداد بالایی از زندانیان استان یزد حافظ قرآن کریم هستند، ادامه داد: همایش انگیزشی حفظ قرآن کریم با حضور 100 نفر از حافظان برتر مراکز اصلاح و تربیت برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم ویژه خواهران در استان یزد خبر داد و بیان داشت: این دوره از 29 بهمن تا 2 اسفندماه به مدت 4 روز با حضور 50 نفر از خواهران زیر نظر استاد مهندسی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، یک همایش انگیزشی حفظ قرآن کریم نیز با همکاری ستاد مرکزی حفظ و قرائت قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تا پایان سال جاری برای زندانیان استان تهران برگزار شود.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اوقاف یزد مسابقات حفظ قرآن زندانیان استان یزد ایکنا نبأ همایش انگیزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد