Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-برانکو برای تمدید قرارداد بازیکن محبوبش هم شرط گذاشت برانکو بعد از چند سال دیگر نشان داده که حتی بازیکنان مورد علاقه اش را هم به هر قیمتی نمی خواهد و تیم برایش مهم تر از بازیکن است.

این اتفاقی است که ظاهرا در مورد بشار رسن نیز رخ می دهد. برانکو که از بی انضباطی و دیر آمدن رسن در نیم فصل چشم پوشی کرد، اکنون در مورد تمدید قرارداد او برای فصل آینده شرط گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط برانکو ایوانکوویچ که علاقه ویژه ای به استفاده از رسن در ترکیب خود دارد درباره وضعیت این بازیکن تصمیم نهایی را گرفته است. سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرده مایل به ادامه حضور هافبک تیم ملی عراق در تیمش است اما باید مسائل مالی را مدنظر قرار دهند تا باعث شکاف بین اعضای تیمش نشود.

برانکو نمی خواهد پیشنهاد مالی این باشگاه برای تمدید قرارداد بشار باعث دلخوری سایر بازیکنان شود و مشکلاتی را در ادامه همکاری با وی به وجود بیاورد. مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا بشار رسن آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کند تا با وی وارد مذاکرات نهایی شوند.

این شرط برانکو در حالی اعلام شده که بشار رسن هنوز قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را تمدید نکرده تا هافبک ملی پوش عراقی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب شود و به راحتی بتواند به پیشنهادهای دیگر هم فکر کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد