Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان اردبیل از برگزاری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در اردبیل خبر داد و گفت: ثبت‌نام مرحله استانی این دوره از مسابقات در دانشگاه‌های استان آغاز شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه‌های استان اردبیل همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر شروع شده است و تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سری از مسابقات با شرکت تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل اعم از خواهر و برادر در قالب تیم‌های چهار نفره شامل دو نفر سخنران و دو نفر محقق در راستای رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو و تقویت روحیه حق و حق‌طلبی، اجرا می‌شود.

درخواست مناظره دانشجویان از وزرا برای شفاف سازی FATFهشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی مورد حمایت دانشگاه‌های استان مرکزی قرار گیردبرگزیدگان هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل تجلیل شدند

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان اردبیل رشد و توسعه علم و دانش و زمینه‌سازی در راستای یادگیری اصیل، عمیق و پایدار و آشنایی و مباحثه دانشجویان با مباحث روز اجتماعی، علمی و فرهنگی و قدرت استدلال و استنباط مطالب و گزاره‌ها و بیان آن را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

عزیززاده با اشاره به اینکه مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات به توانایی تیم‌‌ها در استدلال و بیان گزاره‌ها توجه می‌شود و حق و باطل بودن مواضع، تاثیری در روند مسابقه و داوری‌ها نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر مسابقه توسط سه نفر از اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی داوری می‌شود، گفت: مسابقه در هر مرحله حذفی است و این شیوه تا رسیدن دو گروه به مرحله نهایی ادامه می‌یابد و گروه‌های برتر به مرحله منطقه‌ای و در صورت موفقیت به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان اردبیل افزود: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای ثبت نام به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل واقع در دانشگاه محقق اردبیلی جنب دانشکده علوم انسانی و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های سراسر استان مراجعه کنند.

عزیززاده اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اردبیل برای چهارمین سال متوالی توسط جهاددانشگاهی واحد اردبیل در دانشگاه‌های استان برگزار و به دانشجویان شرکت‌کننده گواهی معتبر و به تیم‌های برگزیده جوایز ویژه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد