Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@03:28:54 GMT

آرین روبن: آنفیلد بدترین استادیوم دنیا است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۱۷۰

آرین روبن: آنفیلد بدترین استادیوم دنیا است

درحالیکه بایرن مونیخ خود را برای دیدار با لیورپول آماده می‌کند، آرین روبن، ستاره کهنه‌کار این تیم می‌گوید آنفیلد بدترین ورزشگاه برای روبرو شدن با لیورپول است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آرین روبن، ستاره هلندی کهنه‌کار بایرن که خاطرات بدی از بازی با لیورپول در آنفیلد دارد می‌گوید این ورزشگاه بدترین استادیومی است که می‌توان در آن با لیورپول دیدار کرد.

روبن که در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد از آنفیلد خاطرات خوبی ندارد. روبن که در فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵ برای چلسی بازی می‌کرد در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ در آنفیلد مقابل لیورپول شکست خورد و در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ هم در همین ورزشگاه در ضربات پنالتی مقابل لیورپول شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

روبن در آستانه دیدار بایرن مونیخ و لیورپول در آنفیلد به روزنامه انگلیسی گاردین گفت:" اگر از من بپرسید که بدترین استادیوم دنیا کدام است، جواب من آنفیلد خواهد بود. هر کسی حریفی دارد که مایل است با آن بازی کند و حریفی که دوست ندارد مقابلش قرار بگیرد".

روبن در ادامه گفت:" آن زمان که ما در چلسی، در مراحل حذفی دو شکست تلخ مقابل لیورپول را تجربه کردیم لیورپول استاد بازی در مسابقات حذفی بود، چه در جام حذفی، چه در جام اتحادیه یا مراحل حذفی چمپیونزلیگ. بزرگترین مزیت لیورپول همین بود. آنها زمانی که همه چیز به یک بازی بستگی داشت هر طور شده پیروز می‌شدند".

آرین روبن در ادامه گفتگو با گاردین گفت:" ولی حالا البته اوضاع تغییر کرده و لیورپول نسبت به آن روزها تیمی به مراتب قوی‌تر شده است. سرمربی لیورپول در این تیم کار بزرگی کرده. آنها سال گذشته در فینال لگی قهرمانان بازی کردند و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند. لیورپول مدتها پیش قهرمان لیگ انگلیس شده و رویای قهرمانی را در سر دارد".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرین روبن آنفیلد بایرن مونیخ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین

دو تیم فوتبال لیورپول و آتالانتا از سری رقابت‌های بازی‌های برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اتلتی آتزوری برگامو به مصاف هم خواهند رفت. دور رفت این بازی که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد با نتیجه عجب سه بر صفر به سود آتالانتا پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: نیامدن ناگلزمان برای ما پایان دنیا نیست
  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • اولین هت تریک آرین روبن با پیراهن بایرن مونیخ (17 آوریل، 2010) / فیلم