Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@19:26:37 GMT

سید عباس صالحی: علی شریعتی پدیده نسل ما بود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۲۲۲

سید عباس صالحی: علی شریعتی پدیده نسل ما بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: علی شریعتی پدیده نسل ما بود.

 سید عباس صالحی در توییتی نوشت: «‌دکتر شریعتی پدیده نسل ما بود. شتابنده و تاثیرگذار. این روح ناآرام با همسرش پوران آرامش داشت. خواهر شهید مهدی شریعت‌رضوی. یکی از سه‌قطره خون ۱۶ آذر. دکتر شریعتی نوشت: آذرمان در آتش بیداد سوخت. او را در پیش پای نیکسون قربانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک در ابدیت با آنان همراه است. یادشان گرامی»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی در جریان است که مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی دو ستاره مصدوم این تیم نیز در ترکیب اردونشینان حضور دارند.

این دو بازیکن در نیمه دوم سال گذشته به دلیل مصدومیت از تمرینات تیم ملی دور بودند. مرتضی مهرزاد با مصدومیت قدیمی از ناحیه کتف مواجه بود که سال گذشته حضور در بازی های پاراآسیایی و مسابقات باشگاه های جهان، آن را تشدید کرد طوریکه ابتدا جراحی برای او تجویز شد اما در ادامه اینگونه پیشنهاد شد که با فیزیوتراپی روند درمان را دنبال کند. رمضان صالحی لیبروی با سابقه تیم ملی هم بعد از بازی های پاراآسیایی و تکرار قهرمانی با تیم ملی والیبال نشسته، به خاطر آسیب دیدگی تحت جراحی کتف قرار گرفت و این موضوع او را از تیم دور کرد.

با این اوصاف و با وجود عدم شرایط برای حضور در جمع اردونشینان، نام مهرزاد و صالحی در ترکیب اردونشینان قرار می گرفت فقط به این دلیل برخورداری از مزایای تیم ملی و حفظ جایگاه ملی؛ برای نخستین اردوی تیم ملی والیبال نشسته در سال جاری هم این دو بازیکن به اردو دعوت شدند. در این رابطه هادی رضایی سرمربی تیم ملی بازگشت مرتضی مهرزاد به تمرینات را قطعی عنوان کرد اما در مورد رمضان صالحی تصمیم گیری را منوط به وضعیت او در تمرینات عنوان کردند.

با این شرایط و با حضور این دو بازیکن، اردوی تیم ملی تا به امروز پیگیری شده است اما قرار است از آنها تست های پزشکی و ورزشی ویژه ای گرفته شود و نتیجه آن وضعیت شان برای اردوی آینده مشخص کند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: هر ۱۶ نفری که به اردو دعوت کرده بودیم، در تمرینات شرکت دارند. این مرحله اردو که از ۲۹ فروردین آغاز شد تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد. همه اردونشنیان در تمرینات شرکت دارند حتی مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی؛ در مورد این دو بازیکن البته هنوز اطمینان نهایی و لازم برای ورود به تمرینات سخت حاصل نشده است.

وی در این زمینه ادامه داد: هر دو بازیکن در تمرینات هستند اما هنوز بهبودی کامل در مورد آنها حاصل نشده است. البته مهرزاد دست به توپ شده است و صالحی هم آخرین مراحل درمان و معالجه را سپری می کند. با این اوصاف برای اردوی آینده و اطلاع کامل از وضعیت آنها، یک برنامه تست گیری را برای شان داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تاکید کرد: مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی به مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک معرفی شده اند تا از آنها تست های ویژه پزشکی و ورزشی گرفته شود. نتیجه این تست ها تعیین کننده وضعیت واقعی آنها برای شروع تمرینات سخت است. در واقع نتیجه این تست ها مبنای تصمیم گیری ما در مورد آنها برای اردوی آینده است.

رضایی در ادامه در مورد شرایط پیگیری اردوی تیم ملی والیبال نشسته و آمادگی اردونشینان این تیم گفت: حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد آمادگی در بازیکنان حاصل شده و این خوب است. نمی خواهیم در این مقطع آنها به صد در صد آمادگی برسند. بازیکنان باید برای شهریور در اوج آمادگی باشند و تا آن زمان بر اساس برنامه های پیش بینی شده، زمان لازم را در اختیار داریم.

وی در این زمینه افزود: از نظر تکنیکی بازیکنان در وضعیت ایده آل قرار دارند، از نظر بدنی هم کارهای بدنسازی در حال پیگیری است تا به مرور آمادگی موردنظر ایجاد شود. باید به مرور به اوج آمادگی برسیم. روندی که در حال طی کردن آن هستیم، ایده آل است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه از ۲۰ اردیبهشت دور جدید تمرینات این تیم آغاز می شود، گفت: تا زمان اعزام به پاریس تقریبا هر ۱۵ روز یک هفته اردو خواهیم داشت. برنامه آماده سازی ما با لحاظ کردن دیدارهای تدارکاتی که باید داشته باشیم، آماده است و بر اساس آن پیش می رویم.

رضایی همچنین در مورد ریزش اردونشینان و اینکه از کدام این مرحله برای رسیدن به ترکیب اصلی آغاز می شود، گفت: برای اردوی آینده احتمالا یک نفر را حذف می کنیم و اردو را با ۱۵ بازیکن آغاز می کنیم. از آنجا که وضعیت مهرزاد و صالحی مشخص نیست باید در این زمینه هم تدریجی پیش برویم.

کد خبر 6085677 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • فیلم| حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • تصویرِ سندِ ساواک: هدیه‌ی پدر علی شریعتی، به‌محمدرضا شریفی‌نیا
  • لانینا به ایران می‌رسد؛ پدیده «لانینا» چیست؟