Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به تاخیر در بررسی پرونده‌های بلاتکلیف باغات در شورا انتقاد کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  زهرا صدراعظم نوری، در جریان یکصدوبیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جریان بررسی یک پرونده باغ اظهار کرد: در طول فعالیت 16 ماهه کمیسیون ماده 7 تاکنون 20 هزار پرونده بررسی شده و 50 پرونده به صحن شورای شهر برای تشخیص باغ یا غیرباغ بودن فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از این پرونده‌ها برای سال 94 است و ما روزهای آخر سال 97 را می‌گذرانیم. این تاخیر در بررسی پرونده‌ها باعث می‌شود رای شورا خاصیتش را از دست بدهد، هرچند شان شوراست که به این پرونده‌ها رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: بهتر است به جای آنکه پرونده سال 97 برای بررسی به صحن ارجاع داده شود، پرونده‌هایی که از سال قبل مانده، در اولویت دستور کار صحن قرار بگیرد.

واکنش محسن هاشمی به سخنان قالیباف در تلویزیونجزئیات جلسه صبح امروز حناچی با اعضای شورای شهر تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون

رضا پورحسین در گفت‌وگو با اکبر نبوی در برنامه قاف با مقایسه دو رویکرد مدیران صداوسیما، گفت: «محسن مهاجرانی و داود میرباقری بر سر چندهمسری مختار ساعت‌ها گفت‌وگو کردند که چگونه این موضوع در سریال باشد؛ آن‌ها هر دوشان همدیگر را در می‌دانستند و تنها چیزی که مطرح نمی‌شد "پول" بود، اما وقتی سطح مدیران تلویزیون دیالوگ‌های فرهنگی نباشد، پای پول وسط می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر