Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال بارش برف و برودت و سرمای هوا که از روز جمعه در استان شاهد آن هستیم مدارس در برخی مناطق و مقاطع اردبیل تعطیل شد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به دنبال بارش برف و برودت و سرمای هوا که از روز جمعه در استان شاهد آن هستیم مدارس در برخی مناطق و مقاطع اردبیل تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل امروز یکشنبه 28 بهمن ماه در اردبیل و هیر مدارس پیش دبستانی و ابتدایی و در نمین فقط مقطع پیش دبستانی در سری بعد از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی را در نوبت عصر به تعطیلی کشاندبارش برف برخی مدارس ارومیه و شاهین دژ را به تعطیلی کشاندمدارس کدام شهرهای آذربایجان شرقی به دلیل برف و سرما تعطیلی یا تاخیری دارند؟

در خلخال نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستا و متوسطه دوره اول روستایی تعطیل است تا دانش‌آموزان در این مناطق امروز را خانه‌نشین شوند.

این در حالی است که در نوبت صبح نیز مدارس در برخی شهرهای اردبیل به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شده بود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا