Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مشمولان واجد شرایط تا پایان سال ۹۷ فرصت دارند برای تقسیط طرح جریمه مشمولان غایب اقدام کنند و پرداخت اقساط می‌تواند تا پایان سال ۹۸ انجام شود. ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتطامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در لایحه بودجه 98 که  دولت به مجلس ارائه شده طرح جریمه مشمولان غائب حذف شده بود، این در حالی است که در مصوبه کمیسیون تلفیق درآمد 1000 میلیارد تومانی از محل جریمه زمان غیبت مشمولان غائب لحاظ شده است که شائبه بازگشت اجرای طرح جریمه مشمولان غایب در سال 98 را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه با سردار موسی کمالی؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌وگو کردیم که وی با تأکید بر متوقف شدن طرح جریمه مشمولان غایب در سال 98، اظهار کرد: مشمولان واجد شرایط این طرح تا پایان سال 97 فرصت دارند برای تقسیط اقدام کنند و پرداخت اقساط می‌تواند تا پایان سال 98 انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال آینده، جریمه مشمولان غایب فقط برای کسانی انجام می‌شود که امسال برای تقسیط اقدام کرده تا در سال 98، پرداخت را انجام دهند.

محمدمهدی مفتح؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98، در نشست علنی روز گذشته در مجلس در تشریح گزارش کمیسیون تلفیق بودجه درباره لایحه بودجه سال 98 درباره درآمد دولت از  طرح جریمه مشمولان غایب در سال 98، گفت: برای مشمولان غیبت سربازی که بیش از هشت سال غیبت داشته‌اند و در سال 97 یا قبل از آن این غیبت را خریداری کرده و به صورت اقساطی پرداخت می‌کردند، حدود یک هزار میلیارد تومان منبع درآمد حاصل می‌شود.

سردار کمالی: برخی اهداف طرح جریمه مشمولان غایب نتیجه عکس داشتپاسخ سردار کمالی به یک شبهه در رابطه با طرح جریمه مشمولان غایب

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال: به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی: به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

علیرضا جهانبخش: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

مهدی طارمی: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

سعید عزت‌اللهی: به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی طارمی: به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی با جریمه ۵ هزار دلاری مواجه شد.

همچنین باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار برابر نیروی هوایی عراق و پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید مجموعا ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین قلعه نویی، طارمی و جهانبخش توسط ای اف اسی
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • شوک AFC به فوتبال ایران
  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد