Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و همراهان، مدیرکل بنیاد اردبیل و همراهان، روز گذشته، ۲۷ بهمن ماه، از جانبازان هفتاد درصد اردبیلی، «امیر خلبان میر حمید موسوی» جانباز و برادر شهید، «ترحم هاتفی» جانباز و برادر جانباز و «ناصر دستاری» جانباز قطع نخاع گردنی و برادر جانباز دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهی در این دیدار‌ها با تجلیل از مقام جانبازان عزیز گفت: جانبازان سرافراز هفتاد درصد شهدای زنده و سند افتخار ملت هستند که باید قدر و منزلت این عزیزان را بیشتر متوجه شویم و به بودن در کنار آن‌ها افتخار کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل افزود: حقیقتا بعضی از خانواده‌ها سرمایه عظیم معنوی در راه انقلاب اسلامی گذاشته و ایثار و جانفشانی را در حد اعلای خود به انجام رسانده اند. انسان با دیدن اینکه از یک خانواده یک برادر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع و برادر دیگر شهید و یا جانباز است به غیرت و پایداری ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌های والای خود می‌بالد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی میرحسینی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس یادآور شد: شهدا برای استقلال، امنیت، آرامش و حیات مردم جان خود را فدا کردند و امروز در سنگر دیگری نوبت به فرزندان شهدا رسیده است که در مسیولیت بیمارستان همانند پدرانشان تلاش کنندو حیات و آرامش را به بیمارانی هدیه کنند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: زمانی مدیران جامعه ایثارگری در منظر افکار عمومی موفق عمل خواهند بود که بهترین خدمات را بدون منت و با انگیزه های بالا برای حفظ رضایت مردم بکار گیرند .

 در پایان باحضور مسئولان سپاه پاسداران، بنیاد مهدویت، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی از خانم دکترکوشا فرزند شهید رضا کوشا تجلیل شد.

  شهید رضا کوشا ۲ آذر۱۳۳۲، در روستای محمدآباد از توابع شهرستان زابل ديده به جهان گشود و از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند، يازدهم آبان ۱۳۶۵، در اطراف فرودگاه زاهدان براثر سانحه هوايی سقوط هواپيمای سی ۱۳۰ ارتش به شهادت رسيد. 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • 173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست