Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، حشمت الله فلاحت پیشه در حاشیه نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 28 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حادثه تروریستی زاهدان تشکیل جلسه می دهد که مسئولان اطلاعاتی، امنیتی و سپاه پاسداران به این جلسه دعوت شده اند. همچنین مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز برای حضور در جلسه اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در بازدیدهایی که از مرزهای شرقی داشتیم این نکته را گوشزد کردیم که باید توجه بیشتری به مرز شود.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه یک پنجم نیازهای مرزی را مورد توجه قرار داده بود این در حالی است که سربازان وطن با جریان های تروریستی و انتحاری باید مقابله کنند.

فلاحت پیشه ادامه داد: معتقدیم باید راهبردی صیانتی از نیروهای مرزی ایران شکل گیرد تا حفاظت از نیروهای ما در مرز انجام شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است بین دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و عملیاتی در مرز هماهنگی هایی شکل بگیرد تا اگر در خصوص منطقه ای در مرز احتمال بروز مشکلات امنیتی وجود داشت به سرعت اقدامات صیانتی انجام شود.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش ها را می شنویم. وظیفه اول کمیسیون امنیت ملی این است که به الزامات بودجه ای در مرز توجه بیشتری کند.

فلاحت پیشه اظهار داشت: موضوع دیگر این است که راهبرد کلی مرز که اکنون توسط مرزبانی سپاه پاسداران و مرکز پژوهش ها تعیین شده تبدیل به سیاست کلی شود تا از بودجه ای پایدار برخوردار باشد.

صدها تروریست انتحاری در مرزهای ایران تجهیز شده اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: صدها نفر تروریست انتحاری در مرزهای ایران تجهیز شده اند و هر لحظه ممکن است اقدامات تروریستی دیگری را صورت دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران که در فراتر از مرزهای خود امنیت را ایجاد کرده نباید در تامین امنیت خود دچار مشکل شود.

فلاحت پیشه با بیان اینکه دستگاه های مختلف به صورت موردی اطلاعاتی را در اختیار ما گذاشته اند، ادامه داد: سربازان وطن در بدترین شرایط از مرز کشور دفاع می کنند و دشمنان هیچگاه نتوانسته اند در محدوده عملیاتی ما ورود پیدا کنند و چنین اقدامی را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از اقدام تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان در قالب جاسوسی اطلاعاتی انجام شده است، گفت: افرادی که این حمله انتحاری را انجام داده اند از نفوذ استفاده کرده اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی