Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@14:18:13 GMT

غیبت ادامه دار ستاره تیم ملی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۳۸۴

به گزارش پارس نیوز، 

در چارچوب مسابقات هفته سی و دوم چمپیونشیپ انگلیس، تیم ردینگ که سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارد،  امشب در ورزشگاه برامال لین مهمان تیم رده سومی شفیلد یونایتد بود.سعید عزت‌ اللهی که در ۲۱ مسابقه اخیر ردینگ حتی جزو فهرست نبوده و به دلیل آسیب دیدگی مسابقات چمپیونشیپ، جام حذفی انگلیس و همچنین جام ملت‌های آسیا را از دست داد، امشب هم جزو لیست تیمش برابر شفیلد یونایتد دیده نشد تا دوری او از میادین به سه ماه و نیم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران سعید عزت‌ اللهی که در چهار هفته اخیر چمپیونشیپ انگلیس شکست‌ناپذیر بودند و سه تساوی متوالی و یک پیروزی داشتند، در صورت برتری مقابل شفیلد یونایتد ۳۲ امتیازی می‌شوند و با صعود یک پله‌ای، در رده بیستم جدول قرار می‌گیرند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آسیب دیدگی جام حذفی جدول آسیب دیدگی انگلیس بازی تیم ملی فوتبال ایران جام حذفی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان

به گزارش "ورزش‌سه"، امین حزباوی پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بود و به واسطه درخششی که در ترکیب فولاد خوزستان داشت به فوتبال قطر رفت و در فصل جاری برای السد بازی می کند.
حزباوی اگرچه در جام ملت‌های آسیا در فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت اما بازیکنی آینده دار به شمار می رود که سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 باز کرده است و در اولین اردوی تیم ملی پس از جام ملت ها در فهرست تیم ملی قرار گرفت.
حزباوی در مصاف رفت برابر ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف زمین مسابقه را ترک کرد و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی در مصاف برگشت که در عشق آباد برگزار شد تصمیم گرفت در زمینی که مصنوعی بود و اصلا شرایط مناسبی نداشت، به حزباوی بازی ندهد تا مصدومیت او هم در آستانه بازی های حساس باشگاهی تشدید نشود.
در دیدار برابر ترکمنستان و در روز مصدومیت حزباوی این خلیل زاده و کنعانی زادگان بودند که در قلب خط دفاعی تیم ملی بازی کردند.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!