Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی اجرای صحنه ای نغمه حیران سوم اسفند ماه در محل سالن اقبال آذرمجتمع 29 بهمن به نمایش در خواهد آمد و عواید حاصل از آن در راستای هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان موسسه تسکین اهدا می شود. گروه دف نوازان حیران که اوج هنرمندی خود را در اهدای عواید فروش اجرای صحنه ای به کودکان مبتلا به سرطان به نمایش گذاشته اند، نغمه یکتای حیران خود را خوانده و "هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود" را به تعبیر نشسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گروه و آهنگساز اجرای صحنه ای نغمه حیران حامد علیپور، آواز علیرضا جعفرزاده و ساز کوبه ای محمدرضا امام رضائی است. در این اجرا مهسا رضایی، امیرحسین محمودی، نازلی حق وردی، سحر بهرو، امیر زاهدنژاد، سامان عبدالرحیمیان، مهدی نجفی، سعید جانی، امیر نوذری، فرناز درویشی، شهلا حجازی، هنگامه جوادی، سحر اسمعیلی گروه را با دف نوازی همراهی می کنند.

علاقمندان همچنین با وارد کردن کد Taskin می توانند از تخفیف 30 درصدی اسنپ برای حضور در کنسرت بهره مند شوند. خرید آن لاین بلیط از سایت ebilit.com و مرکز فروش بلیط موسسه آوای هنرمندان کهن واقع در خیابان رضانژاد شمالی، جنب شیرینی عالی مقام بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر علاقمندان می توانند با شماره 33356054 -041 تماس حاصل کنند.

همچنین موسسه خیریه تسکین واقع در خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای بارون آواک، روبه روی پاساژ شیک، ساختمان آواک، طبقه پنجم دیگر مرکز فروش بلیط اجرای صحنه ای نغمه حیران بوده که به صورت تلفنی با شماره 33538219- 041امکان کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط فراهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سرطان کودکان برنا صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان