Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: وضعیت انتصاب معاون عمرانی استانداری خوزستان باید هر چه سریع تر مورد رسیدگی قرار بگیرد.

وی افزود: متأسفانه در این زمان از وضعیت پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گله‌مند هستیم، این استان نیازمند توجه بیشتری در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری نژاد گفت: وضعیت خط راه‌آهن خرمشهر به تهران مناسب نیست و نیازمند ساماندهی است. وضعیت فعلی این خط راه‌آهن که جز اولین خط‌های احداث‌شده در کشور محسوب می‌شود، خطرناک است.

 ناصری نژاد گفت: فرودگاه‌های استان نیز از لحاظ وسعت و تجهیزات دچار مشکلاتی هستند، این فرودگاه‌ها نیاز استان را مرتفع نمی‌کنند، با توجه به پایین بودن کیفیت پروازها در استان در اکثر مواقع شاهد بیشترین نرخ بلیط هستیم.

وی اظهار کرد: بسیاری از شهرهای استان ظرفیت فعالیت بندری دارند اما متأسفانه به این بخش توجهی نمی‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وضعیت راه‌های استان نگران کننده است، بسیاری از مسیرهای مواصلاتی استان فرسوده شده‌اند. به صورت کلی در بحث احداث و ساماندهی وضعیت راه‌های استان دچار مشکلات بسیاری هستیم. آمار کشته‌ها و آسیب دیدگان حوادث رانندگی در استان روز به روز بیشتر می‌شود، در چنین شرایطی اکثر پروژه‌های راه استان متوقف شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی روشنایی مسیرهای مواصلاتی استان گفت: این مشکل باعث شده تا تعداد تصادفات در استان افزایش یابد. کمبودهای موجود در استان در زمینه راه روستانی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • با حکم رئیس قوه قضاییه معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت