Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مهر حجت‌الاسلام سید حسین حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در دفتر امام جمعه صفادشت با بیان این که دولت آمریکا، یک نمایش سیاسی- امنیتی را در چهل‌سالگی انقلاب ایران، در شرق اروپا تدارک دید، افزود : صرف‌نظر از این‏که کدام کشورها و  در چه سطحی، در این اجلاس شرکت کردند، اصل این حرکت به موتور شکست سیاست خارجی آمریکا در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه صفادشت با اشاره به اینکه از ورشو، انتظار هیچ معجزه‏ای برای اسراییل و آمریکا و منطقه و جهان نمی ‏توان داشت، گفت: تغییر روند تحولات جهان و منطقه، نیازمند مقدمات و سازوکارهای نرم ‏افزاری و مادی بسیاری است، که از یک نشست شتاب‌زده برنمی‌آید.

وی اضافه کرد:  اجلاس ورشو را باید نشستی شکست‌خورده برای آمریکا و صهیونیست‏ها تلقی کرد که به‌ناچار تمام توان خود را برای مهار ایران از طریق اجماع منطقه‏ای هزینه کرده‏ اند.

حسینی بابیان اینکه که اهداف تخریبی علیه ایران ابعاد جدید و پیچیده‏ تری پیداکرده و بعد خروج آمریکا از برجام این اتفاقات با توانی مضاعف دنبال می شود، گفت: یکی از اهداف از پیش شکست‌خورده آمریکا این است که تلاش می کند، دامنه درگیری ذهنی ایران را از ورشو تا دمشق، از دمشق تا بغداد و از بغداد تا کابل و... گسترش دهد.

کد خبر 4544448

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه صفادشت سید حسین حسینی کنفرانس ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است