Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 117 هزار تن آسفالت برای روکش و لکه گیری درمحورهای مواصلاتی اصلی،فرعی و روستایی تهیه و پخش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالحسین علی اکبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 5 پروژه روکش آسفالت در شهرستان خدابنده به بهره برداری رسید که برای آماده سازی آنها 70 هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پروژه روکش آسفالت به طول 89.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان درشهرستان خدابنده به بهره برداری رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 117 هزار تن آسفالت برای روکش و لکه گیری در محورهای مواصلاتی اصلی،فرعی و روستایی تهیه و پخش شده است افزود: به منظور استفاده از فنآوری های نوین برای افزایش طول عمر آسفالت،46هزارمترمربع لایه مخصوص کامپوزیت به همراه آسفالت و140 هزارمترمربع هم آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در10 ماهه سال جاری توسط این اداره کل اجرایی شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد:اجرای 110 کیلومتر  بلوک های مفصلی بتنی بااعتبار48میلیارد تومان درآزادراه زنجان – قزوین درحال انجام است که این امر گام بسیارمهمی برای ایمن سازی این آزادراه محسوب می شود.

علی اکبری ادامه داد: اجرای روشنایی در30 کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز نیز تامین اعتبار شده و در حال انجام مراحل قانونی  برای واگذاری به پیمانکار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان گفت: محور رودبار جنوب_ایرانشهر تنها محور مسدود ما در جنوب است و بقیه محورهای مواصلاتی استان باز است. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: از ساعات اولیه روز گذشته شاهد آغاز بارش‌ها در مناطق جنوبی استان بودیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته شاهد بارش‌های فراوان باران و نزول رحمت الهی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بودیم که باعث سیراب شدن زمین‌های تشنه این منطقه بودیم، ادامه داد: البته در این بارندگی‌ها مشکلاتی هم در محورهای مواصلاتی جنوب استان ایجاد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه در این بارندگی‌ها برخی از محورهای ما به صورت موقت مسدود شد که خوشبختانه تخریب مسیرها را نداشتیم، ادامه داد: محور رودبار جنوب_ایرانشهر به دلیل جاری شدن روان‌آبها به طور موقت بسته و پس از آن بازگشایی شد؛ البته به دلیل بارندگی‌های عصر امروز این محور مجدداً مسدود شده است.

وی با بیان اینکه این تنها محور مسدود ما در جنوب استان کرمان است، گفت: تقریباً بقیه محورهای مواصلاتی ما در جنوب استان همگی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

محمودی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارندگی‌ها تا ظهر فردا در جنوب استان کرمان ادامه دارد، بیان کرد: درخواست داریم مردم عزیز و رانندگان از سفرهای غیرضرور به جنوب استان پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتما قبل از سفر از وضعیت محورها و شرایط جوی مطلع شوند.

4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند

وی با بیان اینکه هم‌استانی‌ها می‌توانند قبل از سفر با تماس با سامانه 141 مدیریت راه‌های جنوب استان کرمان از وضعیت شرایط جوی و انسدادهای احتمالی آگاهی پیدا کنند، گفت: مردم همچنین می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل در سطح محورهای استان از طریق همین شماره اطلاع‌رسانی کنند و همکاران من به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه 148 دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین، نیمه سنگین و سبک در مناطق مستعد بروز حادثه در جنوب استان کرمان مستقر است و راهداران ما در نقاط مدنظر حاضر هستند، افزود: البته در برخی از محورهای خاکی روستایی به دلیل جاری شدن روان‌آبها انسدادهایی را داریم که به محض فروکش کردن آب‌های سطحی بلافاصله بازگشایی این محورها هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر