Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:42:00 GMT

عرضه هورمون رشد در داروخانه‌های منتخب

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۵۶۶

عرضه هورمون رشد در داروخانه‌های منتخب

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عبده زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار کرد: باتوجه به گزارشات متعدد مبنی بر استفاده از داروی هورمون رشد در باشگاه‌های بدنسازی و عوارض ناشی از مصرف غیرضروری این دارو با هماهنگی و نظارت معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، در داروخانه‌های منتخب توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: بر این اساس تمام مکاتبات قبل درمورد توزیع هورمون رشد داخلی یا خارجی از درجه اعتبار ساقط شد.   انتهای پیام/ توزیع هورمون رشد توسط سازمان غذا و دارو 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، گروه جهادی حکمت از تهران از ۲۸ اسفند پارسال به مدت ۱۰ روز در عرصه طب سنتی در دارالشفاء حضرت آمنه شهر حاجی آباد شهرستان زیرکوه به اهالی این منطقه خدمات ارائه کرد.

در این اردوی جهادی ۹۰۰ ویزیت رایگان برای مردم انجام شده و ۱۵۰ مورد ماساژ تحت نظر پزشک متخصص صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰ جلسه سخنرانی پیرامون سبک زندگی در این اردوی جهادی برگزار شده است.

توزیع دارو‌های طب ایرانی و اسلامی از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی بوده که ارزش دارو‌های توزیع شده بین مردم بیش از ۴۰ میلیون تومان بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ عرضه دارو باید تحت کنترل باشد
  • چرایی توزیع داروخانه ای متادون/ توزیع دارو باید کنترل شود