Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:42:06 GMT

قانون عجیب؛ پاداش فقط برای تیم کی روش!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۵۷۰

قانون عجیب؛ پاداش فقط برای تیم کی روش!

به نظر می رسد پاداش های برد در گذشته فقط برای شاگردان کارلوس کی روش وجود داشته است و دیگر تیم های ملی حتی در صورت موفقیت در بازی های آسیایی و جهانی از این موهبت بی بهره بوده اند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان اذعان کرد پادش 20 میلیون تومانی قهرمانی در جام ملت های آسیا هنوز به دختران ایرانی پرداخت نشده است پیمان ساحلی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی هم گفته است پاداش جام جهانی هنوز به آنها به طور کامل پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در این باره می گوید: « متأسفانه ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و سال گذشته تنها بخشی از آن را دریافت کردیم، البته بسیاری از پاداش‌های دیگرمان که مبلغ خاصی هم نیست نیز عقب‌افتاده است.» این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی های جام جهانی 2017 برای اولین بار روی سکوی سوم ایستاد و از همه مهمتر پاداش هایی که برای چنین عناوینی از سوی تیم ملی فوتسال بانوان یا تیم ملی فوتبال ساحلی مصوب می شود، ناچیز است. همان طور که شهرزاد مظفر اشاره کرد پاداش وی و دختران ایرانی که در جام ملت های آسیا پرچم ایران را به اهتزاز درآورند فقط 20 میلیون تومان بوده است. در حالی که بهتر می دانید ملی پوشان بابت هر برد در بازی دوستانه نزدیک به 10 هزار دلار پاداش می گرفتند یعنی چیزی در حدود 120 میلیون تومان البته با دلار امروزی. از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا بیش از یک سال می گذرد و بر اساس اعلام صریح کارشناسان اقتصادی ارزش پول ایران ده برابر کم شده است. به طور مثال اگر این پول در موعد مقرر به دختران ایرانی پرداخت می شد آنها می توانستند با دو سه میلیون تومان بیشتر یک پراید برای خود خریداری کنند اما در بازار دیروز تهران قیمت پراید 45 میلیون تومان اعلام شده بود.

 

کسب عنوان سومی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی هم مقام کمی نبود و شایسته بود بهتر از اوکتاویو و شاگردانش تقدیر می شد. هر چند پاداش ناچیز مصوب شده هم همان طورکه ملاحظه می کنید از سوی فدراسیون فوتبال به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرداخت نمی شود. البته در همه جای دنیا و در فوتبال حرفه ای پاداش بازیکن تیم ملی کلان تر و بیشتر از بازیکن تیم ملی فوتسال یا تیم ملی فوتبال ساحلی است اما بحث بر سر این است که به ملی پوشان پاداش های کلان پرداخت می شود اما دیگر تیم های ملی با وجود موفقیت در بازی های آسیایی و جهانی با گذشت یک سال هم پاداش نمی گیرند. گویی قانونی در فدراسیون فوتبال وجود داشت که پاداش فقط برای تیم کی روش بوده است!

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی 

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

در ادامه این مراسم بخش دوم با انتخاب قهرمان فردا، برترین سرمربی و بانو و آقای ورزش ایران دنبال شد.

قهرمان فردا (دیپلم افتخار): محمد بیرانوند

بیرانوند پس از کسب این عنوان، گفت: امیدوار هستم بتوانم در المپیک موفق عمل کنم.

قهرمان فردا: امیررضا معصومی

فردین معصومی، پدر امیررضا معصومی، بیان کرد: خوشحال هستم که برای دومین سال پیاپی مردم فرزندم را به عنوان قهرمان فردا انتخاب می‌کنند و از رییس فدراسیون کشتی نیز تشکر می‌کنم که در راستای اعتلای کشتی‌گیران ایران تلاش می‌کند.

امیررضا معصومی نیز عنوان کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و امیدوارم روز به روز ورزش ایران پله‌های موفقیت را طی کند.

برترین سرمربی (دیپلم افتخار): حسین عبدی

برترین سرمربی: علی نادری

علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از کسب این عنوان، بیان کرد: از مردم خوب کشورم تشکر می‌کنم و هیچ افتخاری بالاتر از شاد کردن دل مردم نیست و تیم ملی فوتبال ساحلی پرچم ایران را به اهتزار دراورد و ما جمع خیلی خوبی هستیم.

بانوی ورزش ایران: ناهید کیانی

ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

آقای ورزش ایران: امین میرزازاده

میرزازاده پس از کسب عنوان آقای ورزش ایران، بیان کرد: این افتخار را دارم که از دستان پر مهر مردم چنین عنوانی را کسب کنیم و امیدوارم خداوند ورزشکاران کشور را یاری کند و جنگیدن برای وطن وظیفه سرباز وطن است و امیدوارم لایق باشم و باید بدانم هیچ نامی بلندتر از نام مردم ایران وجود ندارد.

ادامه دارد . . .

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است