Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:35:05 GMT

تحویل ۳۵ هزار خودرو تا پایان سال به مشتریان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۶۰۲

تحویل ۳۵ هزار خودرو تا پایان سال به مشتریان

پول‌نیوز - مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو : تا پایان سال ۳۵ هزار خودرو به مشتریان تحویل می‌دهیم تا بخشی از تعهدات معوقه این شرکت را انجام داده باشیم.
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، اهورا گلیاری افزود: با افزایش تولید و تحویل خودرو، تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد یافت ضمن اینکه این خودروها در همه گروههای محصولات ایران خودرو از جمله پژو 2008 ، دنا، پژو پارس و 206 و 405 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه وضع تامین و تولید در خط تولید ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می‌گیرد، گفت: با تامین قطعات کسری، تعداد خودرو‌های ناقص نیز در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است.
گلیاری افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودرو‌های معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه‌های آینده به روز خواهد شد.

مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: با بهبود روند تامین و تولید، گروه صنعتی ایران خودرو تاپایان امسال به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی همچنین از مشتریان و خریداران محصولات این شرکت بابت تاخیر‌های ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودرو‌ها عذرخواهی کرد و افزود: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو ایران خودرو مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)

طبق آخرین توافق ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بنا شد پژوپارس تا پایان بهار تولید شود.   به گزارش عصر ایران طبق آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو ، با دریافت مجوز قیمت جدید پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.   مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ،  خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.     این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.   با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل 172 هزار و 418  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، مجوز تولید این خودرو در بهار را صادر کرد.   قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال