Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:07:38 GMT

دفترچه آزمون ارشد پزشکی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۶۱۳

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۸ منتشر شد. ثبت نام در این آزمون از سه شنبه ۳۰ بهمن آغاز می شود.

به گزارش مهر، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه (عادی رایگان )، شهریه پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی صرفا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir انجام می گیرد.

منابع آزمون طی اطلاعیه شماره ۲ اعلام شده است و در آدرس http://sanjeshp.ir در قسمت منابع، قابل دریافت است.

داوطلبین مجاز به شرکت در آزمون باید دارای شرایط عمومی اختصاصی مندرج در دفترچه باشند.

زمان ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از ساعت ۱۰ صبح ۳۰ بهمن ۹۷ تا ساعت ۱۶ بعد از ظهر ۱۰ اسفند ۹۷ است. ارسال مدارک و ثبت نام فقط بصورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir صورت می پذیرد.

ثبت نام کنندگان از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ فروردین ۹۸ تا ساعت ۱۶ روز ۲۸ فروردین ۹۸ می توانند نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در تمامی رشته ها به صورت یک مرحله ای برگزار خواهد شد. (برای رشته مددکاری اجتماعی اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد)

داوطلب می تواند باتوجه به مدرک کارشناسی (و یا بالاتر) در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی از ۲ گروه متفاوت شرکت کند اما مجاز به انتخاب دو رشته یا مجموعه از یک گروه نیست.

برای رشته هایی که به صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده اند، فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر می شود. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در هر یک از رشته های مورد نظر از آن مجموعه باشد، می تواند در رشته های آن مجموعه امتحان دهد.

هزینه ثبت نام برای هر گروه امتحانی مبلغ ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) و مبلغ ۶ هزار ریال (۶۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (پیوند الکترونیکی هزینه ثبت نام آزمون های مرکز سنجش آموزش پزشکی) نسبت به پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام کند.

وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست. داوطلبان متقاضی شرکت در دو گروه امتحانی باید دو بار این مبلغ را پرداخت کنند. داوطلبان به جد باید در انتخاب دو گروه امتحانی دقت کنند.

آزمون همه رشته ها در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می شود.

داوطلب باید در ردیف محل امتحان فرم ثبت نام، یکی از این شهرها را به عنوان محل حوزه امتحانی جهت شرکت در آزمون انتخاب کند. محل آزمون مجزا از دانشگاه محل تحصیل است و هیچ ارتباطی به محل تحصیل ندارد. پس از اتمام مرحله ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان محل حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون و برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون در روزهای ۲۶ تا ۳۱ خردادماه ۹۸ انجام می گیرد.

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ طی نوبت های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون کارنامه اولیه اول مرداد و انتخاب رشته در روزهای اول تا چهارم مرداد ۹۸ انجام می شود. نتایج نهایی به همراه کارنامه ۱۳ شهریورماه ۹۸ منتشر می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دفترچه کنکور ارشد پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان روز اول کنکور/ دفترچه سئولات ۴ گروه آزمایشی منتشر شد
  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد