Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:30:01 GMT

اخراجی که تعادل نساجی را برهم زد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۶۴۴

نساجی در روزی که برای کسب امتیاز به جم رفته بود در همان دقایق ابتدایی به دلیل اخراج بازیکنش ده نفره شد تا در نهایت بازی دشوار خارج از خانه با شکست همراه باشد.

به گزارش" ورزش سه" بازی دو تیم نساجی و پارس جنوبی از هفته هجدهم لیگ برتر یک بازی حساس بود چرا که دو تیم از نظر امتیازی شرایط نزدیکی به یکدیگر داشتند اما اخراج علی اصغر عاشوری هافبک تیم نساجی باعث شد تا مجید جلالی و شاگردانش نزدیک به هشتاد دقیقه را در برابر حریف میزبان ده نفره بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که مجید جلالی نیز در پایان بازی به آن اشاره کرد و گفت که داور با اخراج بازیکن این تیم بازی را از تعادل خارج کرد.


البته که عاشوری روی یک بی احتیاطی محض اخراج شد چرا که در صحنه رخ دادن خطا او پشتش به حسین پورامینی هافبک پارس جنوبی بود و در زمان برخورد هافبک نساجی بازیکن حریف را ندید. با این وجود این کارت زرد که کادرفنی نساجی معتقد بودند نباید به بازیکن تیمشان داده می شد شرایط این تیم را در زمین نامساعد جم دشوار کرد. با توجه به اینکه زمین به خاطر بارندگی کاملا از شرایط نرمال خارج شده بود بازی نیز یک بازی کاملا فیزیکی شد و همین باعث شد تا نساجی در نهایت مغلوب حریف یازده نفره اش شود.


این نتیجه باعث خواهد شد تا نساجی برای رسیدن به رتبه های بالاتر جدول تمام تمرکزش را روی بازی حساس هفته نوزدهم برابر فولاد بگذارد آن هم در شرایطی که حمایت هواداران پرشور قانمشهری را هم خواهد داشت.


عکس: مهدی مهران نژاد

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان

سازمان بین‌المللی «نجات کودکان» با ابراز نگرانی اعلام کرد ۲۵۰ هزار کودک افغان پس از اخراج از پاکستان با کمبود سرپناه، غذا و دسترسی به اموزش مواجه هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سازمان بین‌المللی نجات کودکان اعلام کرد حدود 250 هزار کودک افغان پس از بازگشت اجباری از پاکستان با کمبود سرپناه، غذا و دسترسی به آموزش مواجه‌ هستند.

نظرسنجی این سازمان نشان می‌دهد که 99 درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان، غذای کافی برای خوردن ندارند.

این سازمان در گزارشی اظهار داشت از اردیبهشت سال گذشته که دولت اسلام‌آباد روند اخراج اجباری افغان‌ها را آغاز کرد تاکنون 520 هزار شهروند افغانستان به کشورشان اخراج شده‌اند.

این سازمان مدافع حقوق کودکان تاکید کرد تقریبا نیمی از بازگشت‌کنندگان، کودکان هستند که از گرسنگی رنج می‌برند.

بر اساس این گزارش، حدود سه چهارم بازگشت‌کنندگان و خانواده‌های جوامع میزبان، برای اینکه کودکان خردسال بتوانند حداقل در دو روز هفته گذشته غذا بخورند، حجم وعده‌های غذایی بزرگسالان را کاهش داده‌اند.

کودکان افغان در صدر جدول کودکان آسیب پذیر جهانفعالان حقوق بشر: پلیس پاکستان زنان و کودکان افغان را بازداشت می‌کندسازمان نجات کودکان: کودکان افغان جایی برای زندگی و پول تهیه غذا ندارند

حدود چهل درصد از بازگشت‌کنندگان و خانواده‌های جوامع میزبان، مجبور بوده‌اند حداقل در سه روز از هفته غذا قرض بگیرند یا به دوستان و اقوام خود تکیه کنند.

طبق این نظرسنجی، نزدیک به یک ششم از خانواده‌های اخراج شده در خیمه زندگی می‌کنند و لوازم خانگی بسیار محدودی برای تأمین معیشت خود دارند یا اصلاً وسایلی ندارند.

نظر سنجی نشان می‌دهد که تنها یک سوم از پناهجویان اخراج شده توانسته‌اند دارایی‌های خود را از پاکستان به افغانستان بیاورند.

در همین حال، تقریبا نیمی از بازگشت‌کنندگان می‌گویند که در افغانستان شغلی وجود ندارد و 81 درصد نیز هیچ مهارتی برای اشتغال ندارند.

سازمان نجات کودکان می‌گوید که تقریباً دو سوم (65 درصد) از کودکانی که به افغانستان بازگشته‌اند، در مدارس ثبت‌نام نشده‌اند.

«ارشاد ملک» رئیس سازمان نجات کودکان در افغانستان گفت: «خانواده‌ها تقریبا بدون هیچ چیز به افغانستان بازمی‌گردند. اکثر آن‌ها برای حمایت از خود به اقوام یا دوستان متکی هستند و این جوامع از قبل منابع کمی برای حمایت از خود دارند».

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • توسعه اردوگاه موقت پناهجویان افغانستانی در تورخم
  • توسعه اردوگاه پناهجویان اخراجی از پاکستان در گذرگاه «تورخم»
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی