Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:45:12 GMT

روش جدید توزیع گوشت امروز ابلاغ می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۶۴۵

روش جدید توزیع گوشت امروز ابلاغ می‌شود

یک منبع آگاه اعلام کرد: روش جدید توزیع گوشت تنظیم بازاری امروز ابلاغ می‌شود.

به گزارش مشرق ، یک منبع آگاه اعلام کرد: امروز روش جدید توزیع گوشت تنظیم بازاری ابلاغ می‌شود و قرار است، گوشت تنظیم بازاری به جامعه هدف توزیع شود که شامل خانواده‌های تحت پوشش و دهک‌های پایین است.

بیشتر بخوانید:

توزیع گوشت منجمد برزیلی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی ۱۶ بهمن در نشست خبری اعلام کرد: دولت سیستم توزیع گوشت تنظیم بازاری را تغییر می‌دهد و قرار است گوشت تنظیم بازاری را برای خانواده‌های تحت پوشش و دهک‌های پایین بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند که توزیع گوشت برزیلی متوقف شده است؛ این مقام آگاه گفت: توزیع گوشت متوقف نشده است، تنها مدل جدیدی دارد که امروز ابلاغ می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب تنظیم بازار توزیع گوشت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان