Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@12:10:17 GMT

دندان هایمان رو چگونه زیباتر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۷۱۲

دندان هایمان رو چگونه زیباتر کنیم؟

اگه مشکلی در ظاهر دندانهای شما وجود داره و دوست دارین لبخند زیبایی داشته باشین، باید به یک دندانپزشک ترمیمی و زیبایی ماهر مراجعه کنین. متخصص دندانپزشک ترمیمی و زیبایی با توجه به مشکل دندان شما روش خاصی رو برای برطرف کردن آن در نظر میگیره.

استفاده از مهارت در کنار زیبایی و ظرافت در شاخه دندانپزشک زیبایی بسیار دیده میشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم دندانپزشک زیبایی فراتر از دندانپزشکی است، به این خاطر که دندانپزشک زیبایی علاوه بر شناخت مواد و کار با مواد دندانپزشکی و اطلاع از آناتومی دندان باید با علم زیبایی آشنا باشه.

دندانپزشک زیبایی خدمات بسیاری را برای اصلاح طراحی لبخند شما انجام میده که در ادامه مطلب معرفی میکنیم.

بلیچینگ

بلیچینگ یکی از درمانهای زیبایی است که برای سفید کردن دندان بکار میره. بلیچینگ از ارزان ترین روش های سفید کردن دندانهاست. میزان دوام آن بین 6 تا 12 ماهه و بسته به جنس دندان های هر فرد این زمان متفاوته. برای حفظ بلیچینگ بهتره هر 6 ماه تکرار بشه.

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت پوسته نازکی از مواده که برای تغییر و اصلاح ظاهر دندانها روی اونا به صورت دائمی چسبانده میشه.

ونیر کامپوزیت از جنس مواد کامپوزیت همرنگ دندانه. این کامپوزیت ها با کامپوزیت های معمولی که برای ترمیم دندان به کار میره متفاوته و بسیار زیباتره و رنگ های متنوعی داره.

اصلاح طراحی لبخند با کامپوزیت ونیر اکثرا در یک جلسه انجام میشه که با توجه به میزان ترمیم دندانها ممکنه گاهی اوقات به جلسه دوم برای پالیش نیاز بشه.  مزیت مهم کامپوزیت اینه که نیازی به تراش دندان نداره و به همین دلیل در سالهای اخیر بسیار مورد توجه و مورد استقبال افرادی که درمانهای اصلاح طراحی لبخند را انجام میدن قرار گرفته. مزیت دیگه کامپوزیت بدون تراش اینه که مستقیم توسط دندانپزشک روی دندانها اضافه میشه و نیازی به هزینه لابراتوار نداره، به خاطر همین ارزان تره.

ایمپلنت

دندانپزشک زیبایی در بسیاری از موارد از ایمپلنت استفاده میکنه. مواد ایمپلنتی در ترمیم دندان استفاده میشن و برای جایگزینی دندان های از دست رفته به کار میرن. ایمپلنت بسیار حساسه و باید برای اینکار حتما حتما به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه بشه تا نتیجه مطلوب حاصل بشه.

لمینیت دندان

لمینیت یا لامینیت لایه ای بسیار نازک یا پوسته ای از جنس سرامیک (چینی) است که روی دندانها به صورت دائمی و بسیار محکم چسبانده میشه. لامینیت دندان برای اصلاح مشکلاتی مانند بدشکلی دندانها، بهم ریختگی و بد رنگی دندانی و بستن فضاها به کار میره. از ویژگی های مهم لامینت رنگ و ظاهر زیبای اونه که کاملا شبیه دندانهای طبیعیه و با گذشت زمان رنگش ثابت میمونه و زرد نمیشه.

هزینه ی لمینت دندان این روزها بسیار بستگی به کیفیت مواد اولیه مصرفی داره. حتما قبل از اینکه تصمیم به انجام لامینیت دندان بگیرین با متخصص دندانپزشک زیبایی مشورت کنین.

لامینیت دندان حداقل دو جلسه طول میکشه. در جلسه اول در صورت لزوم روی دندانها تراش داده میشه و قالب گیری میشه. قالب ها برای لابراتوار فرستاده میشه تا سرامیک ها ساخته و در کوره پخته بشه. بعد از پخت و رنگ آمیزی لابراتوار لامینیت دندان را برای دندانپزشک میفرسته. در جلسه دوم لمینیت بر روی دندان ها امتحان میشه. اگه رنگ و شكل انها مورد پسند فرد قرار بگیره و به خوبي روي دندانها بنشينه، دندانپزشك زيبايي لامينيت ها رو با چسب دائم روی دندونها میچسبونه.

لبخند يكي از برجسته ترين ويژگي های صورته. اصلاح طراحی لبخند به شما جذابيت و اعتماد به نفس مي دهد!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: متخصص دندانپزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه

حق گشایی گفت: در طرح رایگان فلورایدتراپی دندان‌های دانش آموز مدارس ابتدایی مراغه ۲ بار به صورت رایگان فلورایدتراپی می‌شود.

حق گشایی افزود: این طرح به همت کارشناسان دندان خانه‌ها و مراکز بهداشت در مدارس شهری و روستایی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: فلورایدتراپی روشی ایمن، بی خطر و بدون درد برای جلوگیری از پوسیدگی دندان در کودکان ۶ تا ۱۴ سال است.

 معاون بهداشتی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در این طرح بهداشتی دندان‌های دانش آموزان معاینه و آنهایی که پوسیدگی بیش از حد و نیاز به جرم گیری دارند به پزشک متخصص معرفی می‌شوند.

حق گشایی افزود: در این طرح فلوراید روی دندان‌ها مالیده می‌شود تا مینای دندان تقویت شده و مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی داشته باشد.

وی گفت: این طرح امسال در ۲۰۰ مدرسه ابتدایی مراغه اجرا خواهد شد.

در شهرستان مراغه بیش از ۵۳ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز
  • چند لحظه زیبایی ببینیم (فیلم)