Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله جلسات خانواده موفق در مسجد جامع نارمک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،سلسله مباحث خانواده موفق در مسجد جامع نارمک با  ارائه نکات کاربردی برای حل مشکلات خانواده ها با حضور روان شناس بالینی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این سلسله مباحث  با حضور روان شناس بالینی استاد حسن محمدی دوم اسفند ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می شود، مسجد جامع نارمک، در خیابان سمنگان واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حمله تروریستی حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی وزیر ارشاد خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه خانواده موفق مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته

به گزارش «تابناک»، مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • لرزش مجدد مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان