Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:52:39 GMT

فداکاری مدافعان امنیت عنصراصلی ماندگاری انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۷۷۷

فداکاری مدافعان امنیت عنصراصلی ماندگاری انقلاب است

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه درلرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: عنصراصلی ماندگاری انقلاب در طول این چهل سال فداکاری و روحیه از خود گذشتگی مدافعان امنیت کشوراست.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در آئین تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سرگرد جابر بیرانوند اظهار داشت: آنچه امروز در سایه اسلام اتفاق می افتد به دلیل روشن شدن جایگاه اسلام است که دشمنان ازهر کوششی مانند ترور، جنگ، انفجار و اقدامات کور و هر گونه شیطنتی برای ضربه زدن به آن دریغ نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه به اسلام و انقلاب هر روز یک توطئه جدید راه اندازی می کند، افزود: دشمنان باید بدانند که فرزندان انقلاب تا اخرین قطره خون خود ازاسلام و انقلاب دفاع کرده و برای گسترش آن تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: امروز اگر دشمن نیروهای مرزبان را در زاهدان هدف می دهد، عده ای دیگر نیز در خرم اباد افسران شجاع را به شهادت می رسانند.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه شهید بیرانوند افسری ورزیده، مخلص و فداکار بود، اضافه کرد: این شهید براساس احساس مسئولیت ماموریت های خاص را دنبال می کرد و برای مردم لرستان مایه افتخاراست.
وی ادامه داد: همه اذعان داشتند که راهپیمایی 22 بهمن امسال درلرستان برتر از همه دوران ها بود و امروز نیز این تشییع ها در این استان بسیار باشکوه برگزارشد.
پیکر سرگرد جابر بیرانوند شهید نظم و امنیت صبح امروز یکشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان بطرف گلزار شهدای شهر خرم آباد با حضور مسئولان استانی تشییع شد.
شهید بیرانوند از پرسنل نیروی انتظامی خرم آباد بامداد چهارشنبه 17 بهمن ماه امسال در منطقه دره گرم خرم آباد در محل پمپ بنزین در پی تیراندازی افراد ناشناس و انفجار مخزن گاز زخمی و در بیمارستان بستری شده بود که روز جمعه 26 بهمن در بیمارستان ولی عصر(عج) تهران به شهادت رسید.
7264 /1920/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي بنياد شهيد آئين تشييع شهيد نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است