Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد جنجالی عربستان برای خرید باشگاه منچستریونایتد حاضر است که ۳.۵ میلیارد پوند پرداخت کند.

 در سال‌های اخیر قدرت مولتی میلیاردرهای عرب بر فوتبال اروپا سایه گسترانده است.

بعد از خرید باشگاه‌های بزرگی همچون پاری ‌سن‌ ژرمن و منچسترسیتی توسط قطری‌ها و اماراتی‌ها این بار نویت به شاهزاده عربستانی رسیده که خود را برای خرید یک باشگاه بزرگ آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان انگلیس خبر داد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان حاضر است که برای خرید باشگاه منچستریونایتد ۳.۵ میلیارد پوند پرداخت کند.

به نوشته روزنامه سان مالکان آمریکایی منچستریونایتد برای فروش این باشگاه وسوسه شده‌اند و این احتمال زیاد است که آن را به محمد بن سلمان بفروشند، آن هم با توجه به رقم مالی سنگینی که او پیشنهاد داده است.

هواداران منچستریونایتد به احتمال خیلی زیاد از فروش باشگاه استقبال خواهند کرد چرا که به خوبی می‌دانند باشگاه آنها با آمدن مالک مولتی میلیاردر جدید مثل باشگاه سیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن توان خرید هر بازیکنی را خواهد داشت و تیم بار دیگر به روزهای اوج خود بر خواهد گشت.

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CTZ برچسب ها: بن سلمان ، ولیعهد عربستان ، منچستر یونایتد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بن سلمان ولیعهد عربستان منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه