Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:59:11 GMT

نمایشگاه « طرح، رنگ و حجم» در تبریز گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۶۹۶۹

نمایشگاه « طرح، رنگ و حجم» در تبریز گشایش یافت

تبریز - ایرنا - نمایشگاه «طرح، رنگ و حجم» در نگارخانه «هنرمندان» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گشایش یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این نمایشگاه تا دوم اسفند ماه امسال در نگارخانه «هنرمندان» دایر بوده و میزبان آثار 40 تن از هنرجویان آموزشگاه استاد رضازاد است.
این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن های نقاشان و مجسمه سازان تبریز برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه آثار فاطمه امامی‌مهر، لیلا چل‌گلی، ملیحه فرشباف، ام‎کلثوم احمدی، سارا عابدینی، مهناز شایان‌مهر، شهرزاد محمدخانی، پریسا افشار، سیما کشاورز، فیروزه رسام‌حقیقی، مینا خیابانی، ژیلا دستاری، چمناز رضازاد، مهدیه صباغ‌کار و مژگان غمسوارخیرالدین در بخش طرح به نمایش گذاشته شده است.
در بخش رنگ نیز آثار شهناز مشتاق پور، صبا اسماعیل‌لو، نازلی کلجاهی، صفیه میریان، سپیده فخیم، نسیم برموده، آذر اسفندی، منیره فرید حسینی‌نیا، شهرزاد مطیعی و سحر غفوری در معرض دید علاقه مندان است.
آثار تورج علی اکبرزاده، امیر اتابک فتحی، جواد رحیمی، محمدحسین پاشایی، پارسا پورعباس، کریم اشرفی گندمی، آیدین گلزاری، بهنام اصلانی و فرهاد واحدی خیابانی نیز در بخش حجم به نمایش درآمده است.
این نمایشگاه در نگارخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری واقع در بلوار استاد شهریار، جنب پارک مسافر دایر است.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه نقاشي سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان

طالبان در نمایشگاه سه روزه محصولات داخلی افغانستان که در شهر چاریکار تحت عنوان «عالیست افغانیست» برگزار شد، مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای را به نمایش گذاشتند.

به گزارش فرارو، جنگجویان طالبان تا پیش از فروپاشی دولت جمهوری، بار‌ها از این مین‌ها برای انفجار دادن پل‌ها، جاده‌ها و هدف قرار دادن خودرو‌های نظامی استفاده‌کردند. مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان، به عنوان یکی از راهبردی‌ترین سلاح‌های این گروه و همچنین عامل مرگ صد‌ها غیرنظامی در افغانستان دانسته می‌شود.

در اطلاعیه شهرداری طالبان در چاریکار که روز سه‌شنبه، ۲۸ حمل منتشر شد، آمده‌ است که این نمایشگاه برای سه روز برگزار شد و شرکت‌های تولیدی، بازرگانان و کشاورزان از ولایت‌های کاپیسا، پنجشیر، کابل، بامیان و قندهار محصولاتی را که در داخل افغانستان تولید می‌شوند به نمایش گذاشتند.

در اطلاعیه همچنین آمده‌است که لباس‌های دست‌دوز، غذا‌های محلی و صنایع دستی از جمله محصولاتی‌اند که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شدند.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه به طالبان اختصاص یافته‌است که روی میز آن سه عدد مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای به نمایش گذاشته شده‌ است.

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است.

دیگر خبرها

  • (عکس) نمایش مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان
  • نمایشگاهی بزرگ برای خالق مجسمه‌های خال‌دار
  • انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه «انعکاس»
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد