Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که تا به الان مخفیگاه سرکرده داعش مشخص نشده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، یحیی رسول، سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: تا به الان مکانی که در آن ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش مخفی شده باشد، مشخص نشده و در صورتی که ما مخفیگاه وی را پیدا کنیم، آن را هدف قرار می‌دهیم و وی را از بین می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اظهارات پس از آن مطرح شده که برخی از رسانه‌های جهانی اخباری مبنی بر این منتشر کردند که ابوبکر بغدادی در حال حاضر تحت حفاظت شدید آمریکا قرار دارد.
از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی در مصاحبه با خبرگزاری اردنی پترا گفت، احتمال می‌رود که سرکرده داعش به همراه پنج تن از دستیارانش در منطقه کوچکی در دیر الزور سوریه محاصره شده باشد.
این منبع عنوان داشت، یگانی آمریکایی نیروهای داعش را در آخرین مقرشان در سوریه در منطقه کوچکی در دیر الزور محاصره کرده است که مساحت این منطقه بیشتر از هفت کیلومتر نیست و این منطقه در مجاورت با مرزهای عراق قرار دارد.
این منبع گفت: نیروهای عراقی آماده هرگونه رویارویی با تحولاتی که ممکن است رخ دهد، هستند تا از مرزهای عراق در مقابل ورود تروریست‌ها حفاظت کنند. برچسب ها: عراق ، بغدادی ، مخفیگاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: عراق بغدادی مخفیگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان