Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ در این نمایشگاه ۴۰ عکس برتر از میان ۴۰۰ اثر ارسال شده عکاسان گیلان و سراسر کشور ، از امروز تا ۲ اسفند صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت به نمایش عموم گذاشته خواهد شد .

این نمایشگاه عکس با موضوعات جوانان ، ورزش ، ورزش بانوان ، نشاط و امید ، نماز و نیایش ، حماسه حضور ، ایثار و شهامت ، سازندگی و دستاوردهای انقلاب صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برای دیدن عموم باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگی هنری مدیرکل ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدباقر دانش گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های های ۲ رودخانه گوهر رود و زرجوب در شهر رشت ، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیااسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیااستطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

وی هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوع نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی، لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت با بیان اینکه همه فاضلاب‌های خانگی این شهر به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود ، گفت: رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود در شهرستان رشت، به ترتیب از مناطق هندخاله و و پیربازار به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳