Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: ۹۵۰ میلیارد تومان درآمد پارک‌های حاشیه در بودجه ۹۷ محقق نشده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی الویری در جلسه علنی روز یکشنبه با بیان این که شهرداری تهران مکلف است مصوبه الزام شهرداری به برنامه عملیات ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای را اجرا کند، گفت: بر اساس بودجه سال ۹۷ مقررشده بود شهرداری تهران از محل ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند، اما این ردیف بودجه صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الویری با بیان این‌که در سال‌های گذشته با حضور پارکبان‌ها مبالغ کمی به‌حساب شهرداری واریز می‌شد که آن‌هم تعطیل‌شده است، گفت: در بودجه سال ۹۷ مقررشده بود مبلغ ۹۵۰ میلیارد تومانی حاصل از پارک حاشیه‌ای صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل شود، اما این اتفاق نیفتاده است و شهرداری تهران اقدام لازم برای تحقق این بخش از درآمد پایدار را انجام نداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تذکر الویری پارکبان ها شهرداری تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سپیدان گفت: به مناسبت روز زمین پاک که با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین، آغاز شد بخش‌هایی از طبیعت پارک جنگلی برم و حاشیه سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان از وجود زباله‌های خشک پاکسازی شد.

فضل اله هوشمندی با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی که حفظ محیط زیست را یک وظیفه همگانی می‌داند، افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های پاکسازی فقط جمع آوری زباله نیست بلکه اولویت فرهنگ سازی و آموزش برای جلوگیری از ریختن زباله در طبیعت، رودخانه و محیط شهری است.

او ادامه داد: تجربه نشان می‌دهد افرادی که در پاکسازی شرکت می‌کنند به هیچ عنوان در طبیعت و محیط شهری زباله نمی‌ریزند و نسبت به مدیریت پسماند و محیط زیست حساس هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سپیدان بیان داشت: زمین همواره امانتی در دستان ما و برای ساکنان آینده آن است، بنابراین باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم تا به فرزندانمان و مردم آینده سپرده شود.

روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود زمین را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند.

شعار هفته زمین پاک ۱۴۰۳ با عنوان «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، اعلام شد.

شهرستان سپیدان از ۲ بخش مرکزی و همایجان تشکیل شده و در ۷۰ کیلومتری شمال غرب استان فارس گرفته است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بورس برای کسری بودجه
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک