Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@20:49:53 GMT

جزئیات زمان دیدار مردم آذربایجان با رهبری

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۱۷۰

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دوشنبه 29 بهمن هزاران نفر به نمایندگی از مردم استان به دیدار مقام‌ معظم رهبری می‌روند تا عاشوراییان آذربایجان حماسه بیعت دوباره را با رهبری به نمایش بگذارند. ناطقان: حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز با تاکید به برگزاری شکوهمند مراسم دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال نیز این دیدار باشکوه‌تر از همیشه برگزار خواهد شد که یکی از موهبت‌های الهی برای مردم آذربایجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دیدار یکی از دیدارهای مهم است چرا که در این مراسم دیدار مقام معظم رهبری فرمایشاتی خاص را بیان می‌کنند که برخی از این فرمایشات به عنوان نقطه‌عطفی بعد از پیروزی انقلاب محسوب می‌شود و این امر خود نعمتی برای استان به شمار می‌رود.
امام جمعه تبریز بیان کرد: روز دوشنبه 29 بهمن هزاران نفر به نمایندگی از مردم استان به دیدار مقام‌معظم رهبری می‌روند تا عاشوراییان آذربایجان حماسه بیعت دوباره را با رهبری به نمایش بگذارند.
قیام 29 بهمن سال 1356 دومین حرکت گسترده اسلامی و مردمی است که متعاقب قیام خونین 19 دی مردم قم در شهر قهرمان‌پرور تبریز صورت گرفت که با دخالت ایادی پهلوی، خشم و انزجار مردم تبریز به جوش آمده و قیام تاریخی افتخارآمیزی بر پیشانی این شهر ولایت‌مدار حک شد و این حرکت راه امت اسلامی را به راه خونینی که در بیش روی داشت پیوند داد و لحظاتی را به دنبال آورد که از آن خورشید حیات‌آفرین انقلاب اسلامی آغاز به درخشش کرد.
منبع: فارس برچسب ها: مردم آذربایجان ، رهبر انقلاب ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مردم آذربایجان رهبر انقلاب دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ افزود: در سال جدید تلاش خواهد شد با مشارکت واحد‌های صنعتی، زمینه‌های رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان فراهم شود.
وی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این اتاق در سال جدید است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های موجود، برای تحقق این هدف مهم استفاده کنیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان با بیان اینکه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، گفت: زنجیره آبزیان یکی از این ظرفیت هاست که این منطقه را به قطب فرآوری ماهی و تولید خوراک آبزیان تبدیل کرده است.
امین مالکی افزود:در چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای رشد تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.
به گفته مالکی بزرگترین واحد تولیدی زنجیره آبزیان حدود سه هزار نفر اشتغال دارد که روند تولید آن امسال ۳۰ درصد توسعه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مقام معظم رهبری: امروز رسانه‌ موثرتر از موشک و پهپاد دشمن را عقب می راند