Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:14:29 GMT

طبیعت زیبای شهرستان سیروان/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۲۱۶

طبیعت زیبای شهرستان سیروان/عکس

طبق آمار مدیریت منابع آب ایران، ایلام ششمین استان پر بارش کشور در سال 97 بود. در این بین سیروان یکی از شهرستان‌های زیبای ایلام همانند نگینی بر انگشتر استان است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام

                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس‌های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیرو‌های ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت‌ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت‌های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.

این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح‌های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت‌ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت‌های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم از پارک کردن خودرو‌ها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.

دیگر خبرها

  • آبشار «اما» از منحصر به فردترین جاذبه های گردشگری ایلام
  • چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند
  • ۴ گردشگر نوروزی قشم قربانی حوادث رانندگی شدند
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • ثبت اسکان بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • طبیعت‌گردی در میان شکوفه‌های سیب/ زیبایی سحر انگیز بهار در بروجرد
  • دره ویژدرون؛ مکانی افسانه‌ای و حیرت‌انگیز در ایلام + فیلم