Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: اسدالله بادامچیان دبیرکل جدید حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به اهمیت سرنوشت ساز این بیانیه در ترسیم حرکت راهبردی جمهوری اسلامی در چهل سال آینده گفت: کل ملت ایران و مسئولان و بویژه جوانان انقلابی مخاطب اصلی امام خامنه‌ای بودند که باید با مدیریت جهادی نظام را برای ورود به عرصه دولت سازی، شکل گیری جامعه اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ترسیم واقع بیانیه رویداد‌های ۴۰ سال گذشته در این بیانیه گفت: ملت ما باید خود را برای رسیدن به قله‌های افتخار آماده کند و نقشه راه همان است که به صورت دقیق در این پیام طراحی شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امام و رهبری با مدیریت جهادی و هوشمند به یک انحطاط تاریخی در ایران پایان دادند و کشور را در معرض جهش‌های بزرگ قرار دادند به طوری که ایران با همه توطئه‌های غرب بویژه آمریکا جزو ۲۰ کشور برتر و پیشرفته جهان قرار دارد.

بادامچیان افزود: امروز زیر ساخت‌های پیشرفت و تعالی در ایران مهیاست تا جوانان به عنوان موتور پیشران کشور با تکیه بر این زیر ساخت‌ها مسیر تاریخ ایران، منطقه و جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی تعیین کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم و کم نظیر ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی شگفت‌آور ۲۲ بهمن امسال تمام معادلات دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی را به باد داد و کژاندیشی‌ها و سیاه پردازی‌های آنان و عوامل را بخوبی به نمایش گذاشت و عظمت، وسعت و گستردگی آن در تهران، شهرستان‌ها و حتی عمق روستا‌ها را نشان داد. انقلاب در ایران زنده است و مردم به راه خود تا برپایی حکومت مهدوی در ایران و جهان ادامه خواهند داد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اثرات وجودی حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تعیین کننده است، این اثرات باعث شد سیرک ورشو بی‌تماشاچی بماند و باعث تمسخر و خنده ناظران سیاسی جهان شود.

بادامچیان افزود: آمریکایی‌ها حتی نتوانستند نام ایران را در بیانیه پایانی اجلاس ورشو بگنجانند و دست از پا درازتر به واشنگتن برگشتند. آمریکایی‌ها فهمیده‌اند رویای براندازی انقلاب اسلامی یک خواب آشفته است و هیچگاه تعبیر نخواهد شد. اجلاس ورشو نتیجه‌ای جز تحقیر آمریکا نداشت.

وی با اشاره به عملیات تروریستی آمریکا و اذناب او در استان سیستان و بلوچستان گفت: خشم و کینه آمریکایی‌ها از راهپیمایی عظیم مردم را می‌توان در عملیات تروریستی خاش به خوبی حس کرد، آن‌ها در مقابله با مردم انقلابی ایران حرفی جز خشونت و ترور ندارند. این نوع عملیات، روحیه استقامت و انسجام ملت ایران را بیشتر می‌کند و رسوایی برای تروریست‌ها و اربان آن‌ها می‌آورد همانطورکه برای منافقین رسوایی و نفرت بیاورد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اعلام وضع فوق العاده در آمریکا گفت: آمریکا دچار حاکمیت دوگانه است و این مساله دستگاه بی‌رمق دموکراسی در این کشور را رنج می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تاکنون ۳۱ بار وضع فوق العاده در آمریکا اعلام شده که هیچکدام با وضع فعلی تطابق ندارد. گنگره برای لغو وضعیت فوق العاده نیاز به دو سوم رای دارد که بعید است بتواند آن را تدارک کند.

وی با اشاره به تداوم ناآرامی‌ها در شنبه‌های فرانسه گفت: وضعیت حاکمیت دوگانه در فرانسه به شکل فاصله دولت- ملت ظهور پیدا کرده است به گونه‌ای که دولت برای سرکوب ملت هر هفته باید ۱۰ لشگر زرهی و انتظامی را بدون اعلام حکومت نظامی به خیابان‌ها بفرستد. در انگلیس هم اختلافات بر سر برگزیت تمام نشده است، دولت و پارلمان همچنان گرفتار اختلافات پیرامون چگونگی خروج از اتحادیه اروپا هستند.

بادامچیان همچنین با اشاره به چالش‌های موجود در مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لوایح FATF گفت: زیاده خواهی اروپا و عدم اجرای تعهدات سه کشور اروپایی در برجام نوعی خروج این سه کشور از برجام را نشان می‌دهد، آن‌ها در موقعیتی نیستند که برای ایران شرط تعیین کنند، آن‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ساختار مبهم، تحقیر آمیز و بدون پشتوانه اجرایی «اینستکس»، گفت: اینستکس استقلال اقتصادی کشور را نشانه گرفته است، کسانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به لایحه الحاق ایران به پالرمو خوشبین بودند، اکنون به این نتیجه رسیدند که برای پاسخ درست و منطقی به اروپا و حفظ استقلال کشور، پالرمو را رد کنند و کشور را پیش از این به دالان تعهدات تودرتو وارد نکنند. آن‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که پذیرش این کنوانسیون‌ها انتظارات و مطالبات را می‌افزاید و یک جا باید این زیادخواهی‌ها را متوقف کنند.

وی افزود: اروپا می‌خواهد ایران برجام را یکسویه اجرا کند بدون اینکه به تعهدات خود عمل کند یا آمریکا را وادار به انجام تعهدات وادار نماید چنین توقعی خارج از عرف دیپلماسی و حقوق دولت هاست و قابلیت اجرا ندارد.

بادامچیان در ادامه با اشاره به اجلاس سوچی گفت: این اجلاس دستاورد‌هایی داشته از جمله اینکه آمریکا باید بساط خود را از سوریه جمع کند و همچنین مشکلات داخلی سوریه نیز از طریق گفتگو‌های سوری- سوری حل شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست چند مقام اروپایی با منافقین در بروکسل تحت عنوان تهدیدات تروریسم دولتی ایران تصریح کرد: منافقین ۱۷ هزار نفر از مسئولان و مردم عادی کشور را ترور کرده اند. اروپایی‌ها باید بدانند که نشست آن‌ها با تروریست‌های ایرانی هیچ وجه حقوقی ندارد و مباشرت در تروریسم است آیا آن‌ها مسئولیت این جنایات علیه ملت ایران را می‌پذیرند؟

وی گفت: امیدوارم وزارت امور خارجه نسبت به این نشست‌ها موضع صریح حقوقی بگیرد و اروپایی‌های مذکور را به عواقب هم نشینی و حمایت از تروریست‌ها آگاه سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان ضمن تجلیل از شهدای مردم تبریز در قیام تاریخی ۲۹ بهمن گفت: ۲۹ بهمن سال ۵۶ که چهلمین روز شهادت شهدای قم را گرامی داشتند، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. خداوند درجات شهدا و جانبازان این رخداد عظیم را متعالی گرداند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بادامچیان اینستکس استقلال اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی

رئیس‌جمهوری بر بر عزم مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی تأکید کرد و حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی دانست.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی عصر امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان با «آصف علی زرداری»، رئیس‌جمهوری این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور دانست.

وی با تأکید بر عزم مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی اعلام کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور برای انتفاع دو ملت تأکید کرد.

آصف علی زرداری، رئیس‌جمهوری پاکستان هم در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را سبب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تأکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل تازه‌ای از روابط با ایران تأکید کرد.

اعلام آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف

رئیسی همچنین در ادامه برنامه‌های سفر خود در دیدار با «سردار ایاز صادق»، رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس‌جمهوری این کشور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی برای توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین  را مهم و موثر دانست.

وی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان دو راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقام‌های رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس‌جمهوری با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به رئیسی خوش‌آمد گفت و بیان کرد: هیچ‌کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت، چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

وی همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقام‌های دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد به‌منظور رفع هرگونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی