Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، گروه تئاتر «بدن‌های عراقی» از کشور سوئد که قرار بود ۳۰ بهمن با نمایش «ترحم؛ بخش اول» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه بروند به دلیل آسیب‌دیدگی بازیگر و کارگردان نمایش امکان حضور در جشنواره را از دست داد.

گروه تئاتر نمایش «ترحم؛ بخش اول» با کارگردانی و بازی آنمار طاها از کشور سوئد که قرار بود روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن در بخش «تئاتر ملل» جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اجرا شود، به دلیل آسیب‌دیدگی بازیگر نمایش از حضور در جشنواره عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه این اثر نمایشی طی نامه‌ای به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، خبر حضور پیدا نکردن در جشنواره و دلایل آن را اعلام کرد که در ذیل متن این نامه آمده است:

«حضور محترم کمیته سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

با کمال تأسف گروه نمایشی «ترحم؛ بخش اول» از کشور سوئد که طبق جدول جشنواره فجر باید در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رفت، به دلیل جراحت و آسیب جدی ستون فقرات بازیگر اصلی و کارگردان نمایش (که جایگزین دیگری ندارد) مجبور به لغو حضور خود در این جشنواره هستیم.

ما متوجهیم و قدردانیم از تمامی تماشاگرانی که تمایل به تماشای نمایش ما را داشتند و از هر گونه ناراحتی پیش آمده پوزش می‌طلبیم و عذرخواهی می‌کنیم.

امیدواریم تیم جشنواره و مخاطبان محترم تهرانی و ایرانی موقعیت پیش آمده برای ما را درک کنند و عذر ما را بپذیرند.

امید که در جشنواره‌های آتی حضور داشته باشیم.

ارادتمند

جوزفین گری همکار مدیر هنری «ایراک بادی»

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند

علی اصغر قربانعلی‌پور درمورد حضورش در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین، اظهار داشت: طبق برنامه قلعه‌نویی من و هومن افاضلی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدیم. امیدوارم مانند سایر دیدارها، یک بازی خوب باشد. روز گذشته نیز همراه با حمید مطهری بازی پیکان و هوادار را دیدیم. لیگ به دقت رصد می‌شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.


وی درپاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر و جام حذفی، چگونه می‌توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی قرار داد، گفت: این مشکلی است که سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته و تعطیلات زیاد بود اما از زمانی که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این تیم وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد نکند زیرا یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب، بیرون می‌آید.


مربی تیم ملی اضافه کرد: هرچه بچه‌ها در شرایط بازی باشند بیشتر به تیم ملی کمک می‌شود. به مربیان باشگاه‌ها حق می‌دهم و قبول دارم کار سختی است اما شرایط فوتبال ما همین است و نمی‌توان کاری کرد.


قربانعلی‌پور درخصوص اینکه آیا بابت مصدوم شدن بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای مقدماتی جام جهانی نگرانی ندارند، گفت: به ما اعلام شده مراحل نهایی جام حذفی پس از اتمام اردوی تیم ملی برگزار می‌شود اما در کل در فیفادی‌های خرداد به انتهای لیگ می‌‎خورد که بازیکنان خسته هستند. برنامه تمرینی ما هم برای بازیکنان نسبت به فیفادی قبلی متفاوت است. سعی داریم با یک ریکاوری خوب و کمترین آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم.


وی درخصوص حواشی مربوط به آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند، توضیح داد: واقعا مسئله خاصی نبود. مصدومیت ممکن است برای هر بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهش پیش بیاید. همین روز گذشته در برخی بازی‌های لیگ یک تا دو آسیب دیدیم که امیدواریم تکرار نشود. علیرضا بیرانوند نیز تا روز آخر در اردوی تیم ملی تمرین کرد و فقط یک مصدومیت مزمن داشت.
مربی بدنساز تیم ملی تصریح کرد: ممکن است آسیب دیدگی مزمن به شکلی باشد که بازیکن صبح با احساس درد از خواب بلند شود. مصدومیت بیرانوند هم مدیریت شد.


قربانعلی‌پور در واکنش به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مصدومیت بیرانوند دیر به اطلاع این تیم رسید، عنوان کرد: طبق اطلاعات من اینگونه نیست. این موضوع هم حل شد و بیرانوند به موقع بازمی‌گردد و طبق نظر قلعه‌نویی بار دیگر به تیم ملی کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است