Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید از پل  معلق تمام شیشه ای هیر بیان کرد: شهر هیر ظرفیت بسیار مناسبی برای گردشگری خصوصا گردشگری زمستانی دارد و راه اندازی این پل می تواند زمینه ساز توسعه سایر حوزه ها باشد.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های گردشگری در شهر هیر می توانیم میزان ماندگاری مسافر را در این منطقه افزایش داده و به این طریق سودآوری گردشگری را بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ایجاد اشتغال و توسعه سایر شغل های مرتبط در منطقه را از جمله مزیت های راه اندازی پل معلق تمام شیشه ای هیر عنوان کرد و نسبت به تامین زیرساخت های لازم برای سرمایه گذار طرح قول مساعد داد.

 اجرای پل معلق تمام شیشه ای هیر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی به طول 200 متر از ابتدای سالجاری شروع شده و تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ع

شهر هیر ظرفیت مناسبی برای گردشگری زمستانی دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است تا بستر مناسبی برای همه فعالان این حوزه باشد، در این راستا ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با توجه به اینکه به بلوغ رسیده است، می‌تواند به این موضوع مهم ورود کند و شهرداری نیز باید ساختار خود را در این خصوص منسجم‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه ارائه گزارش ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی اعضای این ستاد خدمات خوبی به مسافران ارائه شد، مدیریت شهری نیز نقش مهمی در استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف دارد تا خدمات شایسته‌تری ارائه شود.

وی افزود: اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است تا بستر مناسبی برای همه فعالان این حوزه باشد، در این راستا ستاد خدمات سفر شهر اصفهان می‌تواند در این حوزه کار کند و شهرداری نیز باید ساختار خود را در این خصوص منسجم‌تر کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: سامانه «اصفهان من» همچنان می‌تواند به ظرفیت بالقوه بالاتری برسد، نقطه نظرات تحلیلی نیز باید در خصوص آمار و اطلاعات اعلام شود.

سامع ادامه داد: نقاط دیگری در شهر علاوه بر باغ فدک این ظرفیت را دارد که تبدیل به کمپ اقامتی شود و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا بهره برد.

کد خبر 744354

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • ارتقای مهارت بیش از ۶ هزار صنعتگر صنایع دستی
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • اسکله کیاشهر، ظرفیت گردشگری و اقتصادی دارد
  • اصفهان نیازمند هسته مدیریت نرم گردشگری است
  • تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار
  • نمایشگاه مشترک قطر و هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود
  • طلا بر قله ۲۴۰۰ دلاری