Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر، رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز به‌صورت هم‌زمان درکل کشور و در حوزه‌های امتحانی مقرر رأس ساعت ۹ صبح روز ۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان بیان کرد: قرآن‌آموزانی که در بخش‌های شفاهی آزمون سرا‌سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از یکشنبه ۵ اسفند تا جمعه ۱۰ اسفندماه جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تأکید کرد: قرآن‌آموزان، مربیان و مدیران مؤسسات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سرا سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم می‌توانند به سامانه www.quranedu.ir مراجعه کنند.
این مقام مسئول افزود: این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ۱۸ رشته برگزار خواهد شد، که آزمون الکترونیکی در یکم و دوم اسفندماه، آزمون کتبی در ۹ اسفندماه و آزمون رشته‌های شفاهی ویژه مراکز اصلاح و تربیت، گروه سنی زیر ۱۲ سال و حافظان کل قبول‌شده در مرحله کتبی نیز از ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز دوشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه تا ۷ اسفندماه خواهد بود، گفت: آزمون سرا‌سری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود