Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:22:35 GMT

هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۴۶۴

هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود

رکنا: رییس جمهور با اعلام اینکه آنها که می خواهند با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا درمنطقه امنیت برقرار کنند خطا می‌کنند، تصریح کرد : امنیت منطقه در دست ما مسلمانان است؛باید امنیت کل منطقه را حفظ و روابط دوستانه با یکدیگر داشته باشیم.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعه از مرزبانان کشور و نقش برخی کشورهای منطقه در حمایت از عوامل این حادثه تروریستی اعلام کرد: ما روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه می‌خواهیم و هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنگ ایران و عراق که در جریان آن برخی کشورهای منطقه از صدام حسین حمایت می‌کردند عنوان کرد: متأسفانه امروز نیز برخی کشورهای منطقه به دست آمریکا و صهیونیست‌ها در بحث امنیت چشم دوخته‌اند و فکر می‌کنند ایران مقتدر در منطقه چشم طمعی به آنها دارد در حالیکه این‌طور نیست و ایران فقط روابط دوستانه و صمیمی با آنها را می‌خواهد.

وی تاکید کرد: مزدوران در منطقه آورنده امنیت برای شما نخواهند بود.

رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) وارد بندرلنگه در استان هرمزگان شد، حضور در جلسه شورای اداری و جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، صنعتی و عمرانی این استان از جمله افتتاح فاز ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه عراق سفر حادثه عراق سفر رژیم صهیونیستی مسلمانان آمریکا کل امنیت عکس حادثه پسر جوان مرگ قتل هواپیمای فوق سبک پلیس تهران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

کد خبر 846777 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق عراق

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند