Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:43:56 GMT

4 طرح فرودگاهی در بندرعباس آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۵۰۴

4 طرح فرودگاهی در بندرعباس آماده بهره برداری است

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‎های هرمزگان گفت: چهار طرح فرودگاهی در بندرعباس برای افتتاح آماده شده که با حضور رییس جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به صورت وئدیو کنفرانسی به بهره برداری می رسد.

محمود امانی بنی روز یکشنبه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها 240 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و استانی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: این طرح ها شامل 2 دستگاه ایربریج یا پل اتصال به هواپیما به ارزش 300 میلیون ریال، یک دستگاه اَبَرخودروی آتشنشانی پیشرفته و جاروی فرودگاهی به ارزش 180 میلیارد ریال، بلوار پاویون(تشریفات)، اداری و آمادگاه به ارزش 20 میلیارد ریال و تالار پاویون جدید و اعتبار 40 میلیارد ریال است.
مدیر کل فرودگاه‎های هرمزگان اظهارداشت: همچنین عملیات اجرایی پنج طرح فرودگاهی به ارزش 495 میلیارد ریال در بندرعباس و بندرلنگه آغاز می شود.
وی گفت: این طرح ها شامل توسعه مسیر و ایستگاه تاکسی موجود به ارزش 150 میلیارد ریال، احداث دیوارهای حفاظتی پیرامونی به طول هشت کیلومتر به ارزش 75 میلیارد ریال و بهسازی ترمینال خارجی و محوطه‎ سازی موجود به ارزش 190 میلیارد ریال در فرودگاه بندرعباس است.
این مسوول ادامه داد: همچنین ساختمان ایمنی زمینی جدید و استخر آبگیری آتشنشانی به ارزش 40 میلیارد ریال و خرید و نصب سامانه کمک ناوبری DVOR/DME به ارزش 40 میلیارد ریال نیز در فرودگاه بندرلنگه آغاز می شود.
رییس جمهوری در سفری 2 روزه امروز یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد هرمزگان شد و در ورزشگاه تختی این شهرستان با مردم غرب هرمزگان دیدار کرد.
شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان در یکشنبه شب از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به استان هرمزگان است.
3219/7195/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رييس جمهوري طرح هاي فرودگاهي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان