Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@04:52:15 GMT

الحاق آمبولانس‌های جدید به ناوگان ترابری بهداد ناجا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۷۵۸۳

الحاق آمبولانس‌های جدید به ناوگان ترابری بهداد ناجا

رکنا: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم الحاق آمبولانس‌های جدید به ناوگان ترابری و بهداد ناجا گفت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان رکن اقتصادی این نیرو در جهت تامین و نگهداری تجهیزات، همواره آماده است تا با ابتکار، تدبیر و حرکت جهادی در جهت تجهیز و آمادگی مجموعه، گام‌های موثری بردارد.

به گزارش رکنا، سردار محسن فتحی زاده در مراسم الحاق آمبولانس‌های جدید، توسط معاونت آماد و پشتیبانی به ناوگان ترابری و بهداد ناجا، ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت تعدادی از مرزداران دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله ناجوانمردانه تروریستی، اظهار کرد: امروز با شرایط اقتصادی و امنیتی خاصی مواجه هستیم و به رغم تلاش‌های دشمن برای شکست انقلاب اسلامی و تلخ کردن کام ملت ایران، با تدابیر به موقع مدیران اجرایی و تلاش‌های روز افزون در سایه یاری خداوند متعال و توجهات امام عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، می‌توان شاهد موفقیت‌های بیشتر و کاهش مشکلات امروز کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان رکن اقتصادی نیروی انتظامی برای تأمین و نگهداری تجهیزات، همواره آماده است تا با ابتکار، تدبیر و حرکت جهادی در راستای تجهیز و آمادگی مجموعه، گام‌های مؤثری بردارد و امروز شاهد گوشه‌ای از این تلاش‌ها هستیم که در عین حفظ استانداردهای لازم، از امکانات موجود داخلی، بیشترین بهره‌برداری را داشته‌اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و سلامت در نیروی انتظامی، گفت: باید مطمئن باشیم در صورت بروز حادثه، مجموعه‌ای توانمند آماده امدادرسانی به رده‌های مختلف است و از سوی دیگر خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به کارکنان ناجا و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود که تحقق این دو امر خطیر ملزم به داشتن امکانات و تجهیزات بهداشتی و حمل و نقل مناسب ضروری است.

وی افزود: با آمبولانس‌های جدید الحاقی به ناوگان ترابری بهداد ناجا، این مجموعه با توان بیشتری به اجرای مسئولیت خود پرداخته و همین مهم در شرایط اقتصادی موجود، مایه آرامش و اطمینان کارکنان و فرماندهان ناجا می‌گردد و ارزش معنوی بالایی دارد.

وی به تلاش و همکاری معاونت‌های آماد و پشتیبانی و بهداد ناجا اشاره و گفت: تجهیزات به‌روزی تدارک دیده شده که به دلیل به کارگیری توان نیروهای متخصص داخلی و صرفه جویی ارزی به عمل آمده، یکی از مصداق‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: باید تلاش کرد با روش‌های نوین و آموزش تخصصی نیروها، از این تجهیزات ارزشمند به نحو احسن بهره‌برداری شود تا عمر مفید آنها و نیز کیفیت خدمات درمانی در مجموعه نیروی انتظامی افزایش یابد.

سردار فتحی‌زاده ضمن تشکر از تلاش‌های ارزنده کارکنان معاونت آماد و پشتیبانی و بهداد ناجا، ابراز امیدواری کرد: با تدبیر فرماندهان ناجا و تلاش‌های روز افزون کارکنان، شاهد موفقیت‌ها و ابتکارات بیشتری در خانواده بزرگ نیروی انتظامی باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی سلامت اقتصاد اقتصادی سلامت اقتصاد معاون کاهش مراسم ناجا آمبولانس عکس حادثه پسر جوان مرگ قتل هواپیمای فوق سبک پلیس تهران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیست بود
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود